اسپشیال

آغاز اکران فیلم سگ های پوشالی با بازی فرزاد فرزین

آغاز اکران فیلم سگ های پوشالی با بازی فرزاد فرزین

پاپ موزیکبهمن بابازاده : فرزاد فرزین در جدیدترین حضور سینمایی خود این روزها با فیلم سگ های پوشالی ، در حال تجربه جدیدی در حوزه سینماست …
آغاز اکران فیلم سگ های پوشالی با بازی فرزاد فرزین
این هنرمند در آستانه انتشار آلبوم شخصی قرار دارد و چند روز یش نیز تیزر این آلبوم در پاپ موزیک رونمایی شد.

فرزین درباره این تجربه سینمایی اش اعتقاد دارد:«برخلاف دو فیلم قبلی که بازی کردم، نقشی که در این فیلم ایفا می‌کنم ارتباطی با موسیقی ندارد.فیلم سینمایی «سگ های پوشالی» سومین تجربه بازیگری و البته اولین تجربه حرفه ای من است. نقش هایی که در دو فیلم قبلی خود داشتم تا حدی مربوط به موسیقی بود به طور مثال در فیلم سینمایی «پسران آجری» ساخته مجید قاری زاده نقش یک پسر سرراهی را بازی می کردم که در مرکز بی سرپناهان بزرگ شده بود و به نوعی هم با موسیقی سر و کار داشت و فیلم بعدی ساخته مرحوم جهانگیری بود که باز مربوط به موسیقی میشد؛ اما این فیلم اصلا ارتباطی با موسیقی ندارد. یک ژانر جنایی است و من برای اینکه خود را در بازیگری سینما به صورت حرفه ای با توجه به پیشنهادی که بهم شد محک بزنم این کار را قبول کردم. نقشم خیلی بلند نیست اما راحت هم نبود و سختی های خاص خود را داشت اما من با کمک های رضا اصغری تمام تلاشم را برای بازی در این فیلم کردم و به عنوان اولین تجربه کاملا حرفه ای و سینمایی خودم راضی هستم. »

لیلا اوتادیی، علیرضا جلالی تبار‌، مهدی سلوکی، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع‌، شیرین بینا‌، مرتضی ضرابی، فرزاد فرزین و امید محبیی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند و هوشنگ توکلی نیز آنرا کارگردانی کرده است.

«امین محمودی» نیز در بخش برنامه ریزی این فیلم همه هماهنگی های آنرا انجام داده است.

چهارشنبه 17 دی ماه ، نخستین اکران خصوصی این فیلم با حضور چهره های موسیقی و هنر در سینما عصر جدید برگزار شد که چند سکانس از این برنامه را از نگاه دوربین «حمیدرضا امینی» می بینید.

منبع: موسیقی ما
مشاهده بیشتر
پخش آنلاین دریافت کد پخش
00:00
00:00

لینک های دانلود

برای دانلود روی لینک کیفیت مورد نظر کلیک راست کنید و بعد Save Link As ... را بزنید
نظر شما در مورد این آهنگ چه بود ؟
0 از 0 رای

آهنگ های مرتبط

لینک آهنگ https://pop-music.ir/?p=11464

0 دیدگاه ثبت شده است + افزودن دیدگاه

  • در نظرات به هیچ کس توهین نکنید
  • نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم