اسپشیال

بزودی آلبوم یک لحظه عاشق شو از حمید حامی منتشر می شود

0 26 بهمن 1392

بزودی آلبوم یک لحظه عاشق شو از حمید حامی منتشر می شود

پاپ موزیک – آلبوم  یک لحظه عاشق شو  پنجمین اثر موسیقایی حمید حامی در مقام خواننده است که برای اولین بار در سبک موسیقی پاپ راک در 11 قطعه با ترانه هایی از بابک صحرایی، مریم اسدی و پوریا ربیعی روانه بازار موسیقی خواهد شد …

بزودی آلبوم یک لحظه عاشق شو از حمید حامی منتشر می شود

علیرضا قرایی‌منش، علی موثقی، نیکان ابراهیمی، مهران خلیلی، رضا تاجبخش و ستار اورکی به عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده در این آلبوم حضور دارند.طبق برنامه ریزی هایی که انجام گرفته این آلبوم موسیقایی از روز چهارشنبه 23 بهمن ماه در یک تیراژ 200 هزار نسخه ای به علاقه مندان اثار موسیقایی در سراسر کشور عرضه خواهد شد. البته 180 هزار نسخه از این آلبوم به صورت ولت (پاکتی) توسط پخش سیما شهر و 20 هزار نسخه به صورت دیجی پک ( کتابی)  توسط شرکت آوای باربد در بازار موسیقی منتشر شده بود.

این خواننده که طی ماه‌های اخیر در گفتگو با رسانه ها از شرایط این روزهای موسیقی پاپ انتقاد کرده بود تاکنون آلبوم‌های «حامی»، «دو نیمه رویا»، «فقط نگاه می‌کنم»، «بوی گندم» و «آخدا» را منتشر کرده است البته از سال 89 تاکنون این خواننده آلبومی را وارد بازار موسیقی نکرده بود.

حمید حامی همچنین تیتراژ فیلم‌های سینمایی چون «سام و نرگس»، «گل یخ»، «هدف اصلی» و مجموعه‌های تلویزیونی «مردان کوچک»، «جوانی»، «سلام» و «با من حرف بزن» را خوانده است.

منبع: خبر گزاری مهر
مشاهده بیشتر
پخش آنلاین دریافت کد پخش
00:00
00:00

لینک های دانلود

برای دانلود روی لینک کیفیت مورد نظر کلیک راست کنید و بعد Save Link As ... را بزنید
نظر شما در مورد این آهنگ چه بود ؟
0 از 0 رای

آهنگ های مرتبط

لینک آهنگ https://pop-music.ir/?p=12089

0 دیدگاه ثبت شده است + افزودن دیدگاه

  • در نظرات به هیچ کس توهین نکنید
  • نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم