اسپشیال

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

156 25 آبان 1393

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

پاپ موزیک – پیکر مرتضی پاشایی با حضور هزاران نفر از دوستداران این خواننده‌ی جوان موسیقی پاپ صبح امروز (۲۵ آبان ماه) از مقابل تالار وحدت شهر تهران تشییع شد …

حاشیه نگاری از محل برگزاری برنامه را می خوانید:

*پیش از آغاز مراسم چند جوان با سنج و دمام به هنرنمایی پرداختند و نوای عزا نواختند. روی پیراهن آنها عکس مرتضی پاشایی نقش بسته بود.

*برخی از حاضرین پوسترهایی در دست داشتند که عکس مرتضی پاشایی در کنار عکس زنده یاد «مجید بهرامی» روی آن دیده می شد. زنده یاد مجید بهرامی، بازیگر سینما و تئاتر، روز گذشته در نبرد با بیماری سرطان ناکام ماند.

*در هنگام اجرای «محمد علیزاده» و «بنیامین بهادری» بر پیکر «مرتضی پاشایی»، کسانی که در خیابان حافظ، خارک و ضلع دیگر خیابان استاد شهریار حضور داشتند قطعات را زمزمه می کردند.

*پس از اجرای بنیامین، پیکر زنده یاد پاشایی از درب جنوبی تالار خارج شد و به دلیل حضور انبوه مردم در خیابان حافظ، حرکت آمبولانس به سختی انجام می شد. اغلب مردم هم پشت آمبولانس حرکت کردند و برخی هم به سمت بهشت زهرا رفتند.

*تشییع پیکر این هنرمند فقید در داخل حیاط تالار انجام گرفت و همزمان با آغاز آن قطعه ماه عسل چند مرتبه و بدون توقف پخش شد.

*در لحظاتی که پدر مرتضی پاشایی بر پیکر فرزند خود روضه حضرت علی اکبر(ع) را می خواند، نیروهای انتظامی و راهنمایی و رانندگی هم همراه با مردم گریه می کردند.

*تخمین جمعیت حاضر در مراسم وداع با مرتضی پاشایی غیرممکن بود. تمام خیابان استاد شهریار، خیابان خارک و خیابان حافظ حد فاصل انقلاب تا نوفل لوشاتو کاملا مسدود شده بود. جمعیت زیادی هم روی پل کالج و پل حافظ حضور داشتند. صدها نیروی راهنمایی و رانندگی و انتظامی وظیفه برقراری نظم را بر عهده داشتند اما ترافیک سنگینی از میدان انقلاب تا بعد از میدان فردوسی ایجاد شده بود. در ورودی های مترو چهارراه ولیعصر(ع) تا یک ساعت پس از پایان مراسم ازدحام وجود داشت.

* هنرمندان و چهره های سرشناس از درب معاونت هنری وارد حیاط تالار وحدت می شدند. به دلیل تجمع افراد عادی و تقاضای آنها برای ورود متاسفانه بین برخی از حاضرین با نیروهای حراست درگیری پیش آمد. سپس این درب را بسته شد و برخی از هنرمندان از جمله «ایرج نوذری» نتوانستند وارد حیاط تالار وحدت بشوند.

* در خیابان حافظ و انقلاب چند جوان در کنار پیاده رو با گیتار قطعات مرتضی پاشایی را می نواختند و می خواندند که با استقبال مردم همراه شد.

*جمع کثیری از دوستداران این خواننده در پایان برنامه راهی پارک دانشجو شدند و در آنجا قطعات محبوب خواننده خود را زمزمه کردند.

*با اتمام مراسم «سید جواد هاشمی» پشت تریبون حاضر شد و از مردم درخواست کرد تا محل برگزاری را ترک کنند و راهی بهشت زهرا شوند.

*برخی از کتاب فروشی های میدان انقلاب عکس های زیبایی از مرتضی پاشایی را پشت شیشه فروشگاه های خود نصب کرده بودند.

* «پیروز ارجمند» (مدیر کل دفتر موسیقی وزارت ارشاد) در گوشه ای از محوطه نظاره گر برنامه بود.

* بسیاری از عکاسان خبری با استقرار در سردر ورودی تالار وحدت در حال عکاسی بودند و با توجه به کاذب بودن سقف این محل، هر لحظه نگرانی ها از هر اتفاق تلخی وجود داشت. همین نگرانی باعث شد که مسئولین حراست تالار وارد عمل شوند و آن منطقه را تخلیه نمایند.

* در ازدحام شدید محل برگزاری برنامه، خانواده پاشایی دقایق کوتاهی را توانستند زیر تابوت او قرار بگیرند.

* تعداد زیادی از ستاره های موسیقی و سینما در محل برگزای حاضر بودند که به خاطر ازدحام شدید خیلی زود محل را ترک کردند و یا در داخل ماشین های خود نظاره گر شرایط بودند.

* بسیاری از حاضرین از شهرستان ها برای این برنامه خود را به تهران رسانده بودند و به طرق مختلف سعی داشتند آدرس بهشت زهرا را از حاضرین در جمع بگیرند.

* پدر مرتضی پاشایی به طرز عجیبی ساکت بود و این سکوت باعث شد نگرانی اطرافیان وی درباره او بیشتر و بیشتر شود.

* در حالی که مراسم در حال اجرا بود، زمزمه هایی از سوی نزدیکان پاشایی درباره دستگیری عامل انتشار فیلم تلخ لحظات آخر زندگی پاشایی در بیمارستان شنیده شد.

* خبرنگاران حاضر در محل به صورت لحظه ای در حال مخابره اخبار بودند.

* گفته می شد که شهرام شکوهی و روزبه نعمت اللهی نیز در این مراسم به اجرای زنده خواهند پرداخت، این اتفاق نیفتاد.

* «مهدی و عباس کُرد» در زمانی که تابوت را داخل آمبولانش قرار دادند بر اثر شدت فشار وارده از هوش رفتند و به نگهبانی تالار منتقل شدند.

* در لحظه تلاوت قران در ابتدای برنامه، سکوتی عجیب در محل برگزای برنامه حاکم بود.

* یک اکیپ مجهز فیلم برداری در حال تصویر برداری از مراسم بود. ظاهرا این مراسم امشب قرار است از یکی از شبکه های سیما پخش شود.

گزارش کامل برگزاری مراسم وداع با مرتضی پاشایی :

پیکر «مرتضی پاشایی» با حضور هزاران نفر از دوستداران این خواننده‌ی جوان موسیقی پاپ صبح امروز (۲۵ آبان ماه) از مقابل تالار وحدت شهر تهران تشییع شد.

 مراسم تشییع پیکر زنده یاد «مرتضی پاشایی» با حضور گروه های مختلف مردمی از تهران و شهرستان ها، امروز از مقابل تالار وحدت در تهران آغاز شد و به‌دلیل ازدحام بیش از حد و غیرقابل پیش‌بینی مردم بسیار بیشتر از زمان تعیین‌شده به طول کشید و در نهایت، پیکیر این خواننده محبوب به سمت بهشت زهرا (س) منتقل شد.

در این مراسم، دوستداران پاشایی در مسیرهای مسدودشده، قطعات این خواننده را به‌شکل دسته‌جمعی همخوانی کردند. البته در محوطه «تئاترشهر» نیز بسیاری از علاقه مندان وی حضور داشتند و با تشکیل دادن حلقه‌ای بزرگ و در دست داشتن تصاویری از مرتضی پاشایی، آهنگ «نگران منی» را همخوانی می کردند.

در ابتدای مراسم، متن پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط سید عباس سجادی قرائت شد و سپس علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد در سخنانی از مقام هنری زنده یاد مرتضی پاشایی تجلیل کرد و گفت: «من امروز در اینجا چهره های نورانی را می بینم که این روزها شاهد تجلی احساس آنها بودم و برای شما ملتی که محبت را به عنوان اساسی ترین و ماندگارترین چهره مردم ایران نشان دادید، آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم خداوند روح مرتضی پاشایی را شاد کند که می دانم شاد هم هست.»

وی افزود: «من یادم می آید که حدود یک ماه پیش به اتفاق مرتضی پاشایی در مشهد حضور داشتیم و به هنرمندان برگزیده جشنواره تئاتر مناطق جایزه می دادیم و این برای هنرمندان تئاتر آن مراسم جالب بود که مرتضی پاشایی جایزه آنها را می دهد کما اینکه از او خواستند که در این مراسم برایشان بخواند. دعا می کنم که خداوند روح متعالی این خواننده عزیز را با اولیا محشور کند و با همه این شوری که در اینجا هست بار دیگر به من ثابت شد که این ملت با این وحدت و بزرگی برای ما عزت و افتخار می آورند و به دنیا نشان می دهند که همه ما برای ستاره ها و کسانی که برای فرهنگ و هنر این سرزمین تلاش می کنند، احترام قائلیم.»

ایشان در پایان خاطرنشان کرد: «چند روز پیش که در بیمارستان بهمن او را ملاقات کردم همواره می خواست وقتی که مراسم تشییع پیکر او را برگزار می کنیم کاری کنیم که روحش شاد باشد و حال شما کاری کنید که امروز روح مرتضی شاد باشد.»

«محمد علیزاده» خواننده موسیقی پاپ و از دوستان نزدیک پاشایی، سخنران بعدی بود که گفت: «این روزها در خلوتم خیلی با مرتضی حرف زدم و شاید به خاطر این حرفها بسوزم اما در انتها روحم آرام شد چرا که دوست و برادر همیشگی من مرتضی پاشایی تبدیل به یک اسطوره شد. رفیق خیلی خوشحالم که لحظات تلخ و شیرین زندگی ام را با تو تجربه کردم و از شنیدن موسیقی تو به اندازه شنیدن موسیقی خودم لذت بردم. عمری است که با دلم زندگی می کنم و اگر هم گریه کردم و فیلمبردارها و عکاس ها گریه های من را دیدند بدانند که این گریه ها در مقام محمد علیزاده نبود، من برای برادرم گریه کردم، من برای دوست عزیزم گریه کردم که تا پایان عمر به یاد او خواهم ماند.»

علیزاده با تشکر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر زنده یاد پاشایی تصریح کرد: «باید دست این مردم با معرفت و دوست داشتنی را بوسه زد که از نقاط نزدیک و دور برای ابراز احساسات خود این چنین به اینجا آمدند. من از همه شما و از دعاهای خیرتان در این چند روز که با خانواده مرتضی پاشایی بودید، سپاسگزارم و امیدوارم مرتضی همواره در کنار ما باشد.»

وی بعد از اجرای قطعه « هواتو کردم» گفت: «دوست دوست داشتنی من، دوست مهربان و رفیق بی عقده من، همه در این مدت برای زنده ماندن تو تلاش کردند و هر کاری کردند تا تو بمانی اما نشد ولی تو ما را به بزرگیت ببخش، اگر روزی فرزندی داشتم مطمئن باشید که از عمو مرتضی برایش خواهم گفت که این بار نه به عنوان یک خواننده بلکه به عنوان یک انسان دوست داشتنی همراه من بود چرا که او برای من فقط یک خواننده نبود.»

عموی مرتضی پاشایی نیز ضمن تشکر از مردم به دلیل حضور چند هزار نفری، بیان کرد: «شما خودتان مرتضی را بهتر از من می شناسید، شما عاشق مرتضی پاشایی بودید چون مرتضی عاشق شما بود، من خوب یادم می آید که هر شب برای ملاقات او به بیمارستان می رفتم او با همان حال مریض و ناخوش خود باز هم به فکر مردمی بود که در آن هوای سرد در محوطه بیمارستان حضور داشتند. مرتضی در همان جا هم حتی در بیمارستان هم به فکر شما مردم شریف و عزیز بود.»

پاشایی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: «شما شفای مرتضی را خواستید و خداوند مرتضی را یک سال دیگر به ما داد در حالیکه قرار بود به گفته پزشکان، او سال گذشته ما را ترک کند اما خدا مرتضی را به شما و ما هدیه کرد و او یک سال دیگر همراه ما بود.»

وی ادامه داد: «مطمئن باشید هم اکنون مرتضی ما را نگاه می کند، مرتضی فقط متعلق به ما نیست، روح او در دل شماست و من مطمئنم او همچنان به فکر ملت شریف و مهربان ایران است به همین جهت از شما می خواهم در این چند روز با همین آرامش و با همین شکوه او را همراهی کنید.»

بنیامین بهادری نیز در پایان این مراسم، قطعه «صدای بیصدا» را برای مردم اجرا کرد.

تعداد زیادی از طرفداران و علاقه مندان این خواننده موسیقی پاپ نیز از شهرستان های مختلف در مراسم تشییع پیکر حضور داشتند که با توجه به آیین های عزاداری هر استان، برنامه های کوتاهی به صورت خودجوش و مردمی اجرا شد.

با وجود پایان گرفتن مراسم تشییع پیکر در تالار وحدت، اما مردم همچنان در تالار حضور داشتند تا از نزدیک با هنرمندان و خوانندگان محبوب خود دیدار کنند.

محمد رضا گلزار، سید جواد هاشمی، فرزاد حسنی، محمد علیزاده، سیروان خسروی، زانیار خسروی، بهنام صفوی، سیاوش خیرابی، شیلا خداداد، بهنام صفوی، مجید شهریاری و دیگر هنرمندان از مهمانانی هستند که در محوطه تالار وحدت حضور داشتند.

تصاویر مراسم وداع با مرتضی پاشایی :

عکاس: یاسمن خسروی،لیلا شاهوردی، امیر خامنه

دانلود همه عکس‌ها در فایل زیپ

(برای دیدن عکس در سایز اصلی روش کلیک کنید)

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر  آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر   آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

آخرین دیدار باشکوه مردم با مرتضی پاشایی به همراه تصاویر

مشاهده بیشتر
پخش آنلاین دریافت کد پخش
00:00
00:00

لینک های دانلود

برای دانلود روی لینک کیفیت مورد نظر کلیک راست کنید و بعد Save Link As ... را بزنید
نظر شما در مورد این آهنگ چه بود ؟
3 از 2 رای

آهنگ های مرتبط صفحه مرتضی پاشایی

لینک آهنگ https://pop-music.ir/?p=17482

156 دیدگاه ثبت شده است + افزودن دیدگاه

mohamd 20 مرداد 1395
0 0

روحش شاد
خدا رحمت کنه صداش حرف نداره
خیلی حیف شد
ای کاش وقتی سرطان داشت…
هیچوقت خاننده نمیشد که ما
عاشق صداش شیم?
روحش شاد و یادش گرامی….
آقا ی مدیر دمت گم نوکرتیم?

ارسال پاسخ
Ehsan 24 تیر 1395
0 0

اسمت هنوز دور گردم هست… من این طناب دارو از تو دارم :emotion:

ارسال پاسخ
فریحا 6 خرداد 1395
0 0

هعی کاش نمی رفت
خیلی ادم خوبی بود
هیچ خواننده ای مثل مرتضی نبود خدا بیامرزتش…

ارسال پاسخ
Mohamad 26 اسفند 1394
0 0

یلدا دیگه از رو رفت……. 😛

ارسال پاسخ
رامین 10 بهمن 1394
0 0

روحت شاد ببین همیشه هستی همه دوستت دارن میدونی چرا؟ چون حرف ما رو تو میفهمیدی و میگفتی آفرین به تو

ارسال پاسخ
رامین 10 بهمن 1394
0 0

مرتضی رفتی و چه زود …

ارسال پاسخ
nasim 10 آذر 1394
0 0

سلام مرتضی
دارم اهنگ عشق ادعا سرش نشد و گوش میدم
بیاد اون صدای زیبات بغض مبکنم
میبینی هنوز داغت تازست و هنوزم تو قلبمون جا داری
دیدی ما مرده پرست نبودیم چون هنوز داغت زندست!
عشق ادعا سرش نشد…
اسمونو باورش نشد کبوترش نشد دوباره بپره……

ارسال پاسخ
چت روم فارسی 9 آبان 1394
0 0

ممنون

ارسال پاسخ
نژاد 23 مهر 1394
0 0

حیف نبو تو رفتی ومن ماندم؟

ارسال پاسخ
johncena 5 مهر 1394
0 0

برای شادی روحش الفاتحه اصلو ات

ارسال پاسخ
عرفان 2 شهریور 1394
0 0

بعضی تن صداها جنسشون مثه هیشکی دوباره تکراری نمیشه،تن صدایه مرحوم پاشایی یجوریه که وقتی به آهنگش گوش میدی، آدمو ناخودآگاه درگیر دلش میکنه، قصه یه عشقو میگه..
روحش شاد خدا بیامرزدش

ارسال پاسخ
bahar_babaki 15 مرداد 1394
0 0

سخخخخخخخخخته..خیلیی سخته….مرتضی کاش بودددددییییییییی

ارسال پاسخ
نفس 15 مرداد 1394
0 0

هنوز که هنوزه وتا ابد عاشقتیم ای کسی که بهش گفتیم اقای خاص واون اسم مارو گذاش خونواده خاص ما تا ابد دوست داریم دیگه نگرانت نیستیم چون خدا که بهترینه مراقبته واسم دعا کن . منتظر صدای تکتم عشقم.

ارسال پاسخ
فرهاد 10 مرداد 1394
0 0

مردم ایران اگه بدونن چه هنرمندی رو از دست دادن 24ساعت گریه میکنن.بعداز مرتضی دیگه امکان نداره کسی بدنیا بیاد.یعنی امکان نداره.صداش عجیب غریب بود.اسطوره واقعی بود.روحت شاد مرد.ایشالله بیایم اون دنیا اهنگای جدیدت رو گوش کنیم.مرتضی دیگه رفت…

ارسال پاسخ
محمد 6 مرداد 1394
0 0

زنده بود نگاشم نمیکردنا 😐

ارسال پاسخ
رازی 18 تیر 1394
0 0

سلام به همه طرفدارای پاشایی
زمانی که پاشایی بود طرفدار اون کسی بود که اهنگاشو گوش میداد و لذت میبرد
اما الان
طرفدار اونیه که علاوه بر اهنگاش یه فاتحه هم برای روح این امپراطور صدا مون بخونه….

ارسال پاسخ
sara 24 اردیبهشت 1394
0 0

ارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررره میدونستیم همچین فرشتتتتتتتتته ای هست مرتضی پاشایی بهترین(نسان) و خواننده بوده هست و خواهد بود
مرتضی از عشق خوند اما بعضیا اصن درک نمیکنن نه آهنگو و نه خونواده خاصو
پس اگه چیزی از عشق نمی فهمید لطفا در موردش نظر ندید

ارسال پاسخ
maryam 17 اردیبهشت 1394
0 0

ببین…
شما که این همه الان ناراحتی میکنید،قبلنا هم شاید تو «خیابون »دیده باشیدش اینقد بهش اهمیت میدادین؟؟؟؟
اصن میدونستین یه همچین کسی هست؟؟؟؟

ارسال پاسخ
amir 22 فروردین 1394
0 0

دل دنیارو خون کرد

ارسال پاسخ
mahdi 28 اسفند 1393
0 0

ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا منو بکششششششششششششششششششششش

ارسال پاسخ
mahdi 28 اسفند 1393
0 0

🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁

ارسال پاسخ
mahdi 28 اسفند 1393
0 0

ای کاش اون دنیا کنار هم اشیم روحش شاد یادش گرامی

ارسال پاسخ
محمد 17 اسفند 1393
0 0

سلام .خیلی خیلی مشکل باور کنم پاشایی دیگه نیست هنوزم که هست من باور ندارم اون دیگه نیست اون همیشه صداش با ماست .روحش شادفقط همین

ارسال پاسخ
نفس 14 اسفند 1393
0 0

سلام من هم مثل افسانه خانم بار اولی است که در وبسایتی نظر میدهم امروز بی دلیل دلم هوای مرتضی رو کرد و این شد که مثل همیشه دست به دامن گوگل شدم و نظریات شما رو خوندم واقعا دلم به حال کسانی میسوزه که نمیتونن دو چیز را با هم مقایسه کنند یلدا خانم تا حالا با خودت فکر کردی که شاید روحانی که از نظر تو ارزش داره و برای تو مهم و دوست داشتنی شاید برای کسی دوست داشتنی نباشه یا کسی چیزی ازش دیده که دیگه اون روحانی براش ارزش نداشته تو تاسف خودت رو بخور که تر و خشک رو باهم میسوزونی . شاید یه روحانیم مرد و مردم براش ریختن بیرون . مرتضی با اون روحیه ی روحانی که داشت شاید بزرگ تر از اون روحانیم باشه حتما همه ی روحانیا خوب نیستند این که تو از مرتضی و خیلی از خواننده های دیگه بدت میاد دلیل نمیشه به اونا توهین کنی . بعدم فقط خدا در باره خوب یا بد بودن آدما میدونه و میتونه قضاوت کنه و به جای تو برای مردم تاسف بخوره . تو چیزی نیستی جز یک انسان درست مثل بقیه

ارسال پاسخ
افسانه 1 اسفند 1393
0 0

سلام. من برای اولین بار هست که تصمیم گرفتم پیامی در یک وبسایت بگذارم، ولی بعد از خواندن مطالب بالا حیفم آمد به دوستانی که طرفدار سوگواری برای روحانی یا خواننده هستند نگویم که دوست عزیز، احساس، دیکته کردنی نیست. هیچ کس به هیچ کس دیگر حق امر و نهی دوست داشتن و دلتنگی را ندارد. آن مرحوم (هرچند دوست ندارم بنویسم مرحوم، چون مرتضی در دل میلیونها اشرف مخلوقات زنده هست) از کسی درخواستی برای این همه بزرگداشت و عشق نداشت. همانگونه که برخی از عرفا، روحانیون و … نیز بودند که بی چشمداشت در دل مردم رخنه کردند. به جای دسته بندی، آرزو کنیم ما هم مثل مرتضی بتوانیم حتی بعد از مرگمان تسکین بخش دلهای مردم باشیم. مطمئن باش احساس مردم، در جایگاه او نزد خدا بی تاثیر نیست.

ارسال پاسخ
محمد 21 بهمن 1393
0 0

روحش شاد ولی من از تیپ و صداش متنفر بودم .صداش کلا رو مغز بود .شبیه محسن یگانه X( X( X(

ارسال پاسخ
ati 15 اسفند 1393
0 0

شما حق توهین نداری

ارسال پاسخ
فائزه 13 اسفند 1394
0 0

دل ب دل راه داره.از از تو متنفرررر بوده لابد

ارسال پاسخ
ماریانا 10 بهمن 1393
0 0

هنوووووووووووووووووووزم داغش تازه س هنوزم با صداش بغضم میگیره هنوزم صداش………… :emotion: :emotion: :emotion: :emotion:

ارسال پاسخ
مونا 10 بهمن 1393
0 0

باز یه جمعه لعنتی دیگه، حساب نبودنت از دستم در رفته، اخه من هنوز باور نکردم مرتضی….دارم دیوونه میشم دارم میسوزم از نبودنت، اخ واست بمیرم تو کجایی الان، فدای اون تن نحیفت برم که الان… به خدا این بغض این اشک توی چشم دست از سرم بر نمیداره، بگو این دروغ دوست داشتنی رو مرتضی بگو که بر میگردی

ارسال پاسخ
عشق مرتضی پاشایی 24 دی 1393
0 0

لا لا لالا بخواب آروم نبودت مرگ این خونست از اون روزی که تو رفتی همه میگن یه دیوونم چشاتو بستی رو دنیا تو قلب آسمون جا شی زمین بد جوری دل گیره تموم لحظه هام پاشید روحت شاد
:emotion: :emotion: :emotion:

ارسال پاسخ
عشق مرتضی پاشایی 24 دی 1393
0 0

Vaghti ahangat o goosh mikonam bi ekhtiyar geryam migire delam kheyli vasat tang shode az yade hich kas nemiri ba ahangayi k dadi o ba mehrabooniyat az yade hich kas nemiri roohat shad sedayat mandegar
:emotion: :emotion: :emotion:

ارسال پاسخ
اسما 10 دی 1393
0 0

:emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: ;-( ;-( ;-( ;-( 🙁 🙁 🙁 دلتنگتم مرتضی جونم…

ارسال پاسخ
آترینا 25 آذر 1393
0 0

عاشق صداتم……………….
امیدوارم آروم خوابیده باشی و حالا که رفتی اون جا کم وکسری نداشته باشی.
روحت شاد ……
عشششششششششششششششق منی. :love: :love: :love:
:emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion

ارسال پاسخ
مهدي 23 آذر 1393
0 0

خدا رحمتش کنه مرتضى جان نبودنت را کی کنم باور…یادت همیشه تو قلب همه ایرانیان زنده باقى خواهد ماند..میدونی حالم این روزا بدتراز همه است.

ارسال پاسخ
حدیث 21 آذر 1393
0 0

دلم بهونه میکنه بغضش گرفته وقتشه بباره .یکی هست که دیگه پیشم نیست .
مرتضی پاشایی تا ابد پایایی.

ارسال پاسخ
ماریانا 10 بهمن 1393
0 0

خیلیییییییییییییییییییییییییییییی داغوووووووووووونم

ارسال پاسخ
صدرا 21 آذر 1393
0 0

Fogholade bood…roohet ta abad dar aramesh bashe ishallah

ارسال پاسخ
mojtaba 20 آذر 1393
0 0

مرتضی هم رفت آری او هم اینجایی نبود یک تقدیری آمد و مرتضی را برد دیگر نیاور و از مردم گرفت مرتضی لالالایی بخواب آروم زمین جای فرشته ها نیست داداش :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:

ارسال پاسخ
حدیث 21 آذر 1393
0 0

واقعا حرف دلمو زدی دمت گرم.

ارسال پاسخ
مهتا 16 آذر 1393
0 0

روهت شاد همیشه تو دل هامون هستی :emotion:

ارسال پاسخ
طرفدار محمد علیزاده 13 آذر 1393
0 0

خدا رحمتشون کنه واقعا ناراحت شدم

ارسال پاسخ
علی 11 آذر 1393
0 0

بکس س بزرگ ترین آهنگ جوان قرن مرگ را بوسه زد فاطهه بخوانید :emotion: :poke: :poke: :poke: :poke: :poke: :poke: :poke:

ارسال پاسخ
غزال 11 آذر 1393
0 0

مرتضی جونم روحت شاد اروم بخواب واسه همیشه لعنت به 23 ابان …… 🙁

ارسال پاسخ
محمدرضا عرب 7 آذر 1393
0 0

خدا گلچین می کنه خوب هارو می بره پیش خودش خدا بیامرزدش برای روحش صلوات
یکی هست که دیگه نیست :poke:

ارسال پاسخ
فاطمه 7 آذر 1393
0 0

خداحافظ خوش صدا و خدا حافظ مظلوم ترین هنرمند جهان با تمام درد هایت خدا حافظی کن وراحت بخواب.

ارسال پاسخ
حنانه 6 آذر 1393
0 0

من واقعا ناراحت شدم خدا رحمتش کنه :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: حیف شد 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 😐 😐 😐 😐 😐 😐 :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :love: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion:

ارسال پاسخ
شیوا 5 آذر 1393
0 0

خوشا به حال آدمهایی که اینقد قشنگ راه دل مردم را بلدند
مردم ما خیلی خوبن اما هیچکی زبونشونو بلد نیست اما مرتضی به ته ته دل جوونا راه پیدا کرد اونم خواست خدا بود خدایا همه رو عزیز کن بعد از این دنیا ببر.آمین.

ارسال پاسخ
نازي 5 آذر 1393
0 0

خدا رحمتش کنه… :-(( :-(( :-(( :-((

ارسال پاسخ
دینا عاشق مرتضی 5 آذر 1393
0 0

دلمون برات تنگ شده کاش بودی …هر وقت به یاد اقا مرتضی میوفتید براش فاتحه بگید راستی اهنگی که مجید باصری به نام یکی نیست که خودش هم گفته به افتخار پاشایی و به تقلید از یکی هست رو دانلود کنید…

ارسال پاسخ
ماریانا 10 بهمن 1393
0 0

عالیه

ارسال پاسخ
حسین 5 آذر 1393
0 0

سلام
قراره آخرین آلبومش هم منتشر بشه.

ارسال پاسخ
ارمین از استارا 3 آذر 1393
0 0

یعنی واقعیت داره ه ه ه ه ه :emotion: :emotion: :emotion: 😮

ارسال پاسخ
ehsan 3 آذر 1393
0 0

باور نمیکنم که رفته

ارسال پاسخ
sara 2 آذر 1393
0 0

روحش شاد و یادش گرامی. خواننده ی خوبی بود .آرزو میکنم خدا به خونوادش و دوستاش صبر بده.کاش ما آدما اونقدر با همدیگه خوب بودیم ک بعد ازدست دادن همدیگه هیچ حسرتی تو دلمون نمیموند.روحت شاد مرتضای عزیز :emotion: :emotion: :emotion:

ارسال پاسخ
مریم 2 آذر 1393
0 0

خدا بیامرزدش مرتضی آدم خوبی بود آهنگاش به دل می نشست . من خودم به شخصه برای اولین بار بود که برای مرگ یک آدم معروف گریه کردم . مرتضی عاشق امام حسین (ع) بود برا همین هم هم روز خوب و هم ماه خوبی از دنیا رفت . امیدوارم مورد شفاعت چهارده معصوم و رحمت خدا قرار بگیره و جاش بهشت باشه . برای شادی روحش صلوات بفرستین

ارسال پاسخ
نیما محمدپور 2 آذر 1393
0 0

با سلام و ارز خسته نباشید وتلیت می گویم اقای مرتض پاشای خیلی مرد با سفای بود و من از آهنگ های مرتض خیلی خوشم می امد روحش شاد

ارسال پاسخ
ساسی 2 آذر 1393
0 0

یلدا خانوم لطفا کم تر چرت و پرت بگید ………..
خواننده محبوب ما از روحانی شما خیلی بیشتر از اینا عظمت داره…………
پس لطفا دیگه اظهار نطر نکن………..

ارسال پاسخ
محمد 1 آذر 1393
0 0

مرتضی جان همیشه تو قلب ما هستی با اهنگ هات خاطرات داریم ولی حیف شد می موندی دارم دیووونه میشمممممممممممممممممم :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :poke: :poke: :poke: :poke: :poke: :poke: :poke: :poke: :poke: :poke: :poke: ;-( ;-( ;-( ;-( ;-( ;-( ;-( ;-( 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-(( :-((

ارسال پاسخ
رویا 1 آذر 1393
0 0

:emotion: :-((

ارسال پاسخ
بنده خدا 30 آبان 1393
0 0

وفات انسانهایی همچون مرتضی پاشایی که در بین خیل کثیری از مردم از جایگاه ویژه برخوردار بوده و در قلب آنان جای گرفته اند نشانه ای است از جانب خداوند به کسانی که دل به این دنیای فانی بسته اند و خبر از مرگ ندارند که با چنین رویدادهایی تلنگری میشود به آنان که مرگ در همین نزدیکی هاست ، پس بهتر است مواظب اعمال و رفتار خود باشیم ، به دیگران ظلم نکنیم و زور نگوییم ، برای انجام هر کاری فقط و فقط خدا را در نظر بگیریم ، در آرزوی هر آنچه هستیم تنها و تنها از خدا بخواهیم ، برای رسیدن به امیال و خواسته های خود انسانها را نردبانی برای صعود قرار ندهیم ، در برابر ناملایمات صبور باشید ، از خداوند بخواهید که هیچگاه شما را به خودتان وا مگذارد . یا الله

ارسال پاسخ
شیوا 5 آذر 1393
0 0

دقیقا موافقم

ارسال پاسخ
ایناز 30 آبان 1393
0 0

نمیدونم چی بگم فقط میتونم بگم روحش شاد :emotion: :emotion: :emotion:

ارسال پاسخ
سارا 30 آبان 1393
0 0

دارم از ناراحتی میمیرم , نمیدونم چطوری باید خودمو تسکین بدم , یه هفته ست نمیتونم حتی غذا بخورم , حالم از همه چیز بهم میخوره . روحت شاد مرتضای عزیزم , تا آخرین لحظه مرگم هم فراموشت نمیکنم. :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion:
دوستان تو رو خدا اونایی که تهرانن اگه میتونن هر از گاهی سر آرامگاه مرتضی برن .

ارسال پاسخ
yas 29 آبان 1393
0 0

ممنون از سایت وزین شما عزیزان.

ارسال پاسخ
سید 29 آبان 1393
0 0

لطفا یک دقیقه سکوت به احترام مرگ احساسات پاک صادقانه مرتضی پاشایی صلوات ختم کنید خدا بیامرزتش خدا رحمتش کنه خدا رفتگارشوبیامرزه ایشالله خدا به خوانوادشم صبر بده انشالله

ارسال پاسخ
سید 29 آبان 1393
0 0

با سلام من فقط همینو میگم که فقط اماما بودن که بعترین دردوکشیدن دل سوزی برا اماما کنید حالا اون دیگه مرده خدا بیامرزتش شما مردم چرا این کارارومیکنید چیزی که نبایس بشه شده دیگه شما هم دست از این کاراتون بردارید دلتون برا خودتونم بسوزه که دیگه تا ابد تو این دنیا نیستید معلوم نیست خودمون چجوری میمیریم پیغبر نبود که اینجور گریه میکنید براش دیگه قسمت بوده بره شما چرا گلایه نکنید خدا رو خوش نمیاد

ارسال پاسخ
setayesh 29 آبان 1393
0 0

چه جوری بگم روحت شاد چه جوری بگم خدا حافظ هنوز هم هیچی باورم نمیشه که به بین ما نیست
خیلی علاقمنده تون بودم و همیشه هستم و خیلی دوسته تون دارم یاده تون به قلبم هست تا ابد :emotion: :emotion: :emotion: :emotion:

ارسال پاسخ
سحر 29 آبان 1393
0 0

یکی هست که دیگه نیست :love: :emotion: خیلی دوسش داشتم خدابیامرزتش

ارسال پاسخ
یلدا 29 آبان 1393
0 0

واقعا متاسفم برای مردم ایران که نشانه شرم آوری برا ایرا ن که یک خواننده فوت می کنه ای قدر بها به اون می دن در صورتی که برا یک مقام روحانی بالا این قدر اهمیت ندارن

ارسال پاسخ
mojtaba 29 آبان 1393
0 0

بمیر بابا تو واسه خودت متاسف باش

ارسال پاسخ
یلدا 30 آبان 1393
0 0

ایشالله خودت میری پیشیش .باهم محشور بشین

ارسال پاسخ
mojtaba 2 آذر 1393
0 0

توام میمیری ایشالا با روحانیون محشور میشی

ارسال پاسخ
یلدا 7 آذر 1393
0 0

خیلی ممنون :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

سمیرا73 2 آذر 1393
0 0

همین قدر بدون که خیلییییی کوتاه فکری،اون فقط یه خواننده نبود یه اسطوره بود، تو از کجا میدونی که مقامش پیش خدا به اندازه یه روحانی نیست؟؟؟؟
من مطمئنم که هست خیلی بیشترم هست…

ارسال پاسخ
یلدا 7 آذر 1393
0 0

یه خواننده که فقط می خونده و صداشو تو معرض نمایش قرار میده هیچ وقت پیش خدا جایگاه نداره. اینو مطمئن باش.

ارسال پاسخ
ناشناس 15 فروردین 1395
0 0

پس حتما توپیش خداجایگاه داری تویی که قضاوت میکنی کی پیش خداجایگاه داره کی نداره بروخودتوجمع کن وفکرمردن خودت باش فقط خداست که جایگاه هرکسی رامیداند نه توونه هیچ کس دیگه .

ارسال پاسخ
حنانه 6 آذر 1393
0 0

بهترهست برای خودت متاسف باشی ❗ 👿 8)

ارسال پاسخ
یلدا 7 آذر 1393
0 0

تو چی میگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😉 😉 😉 😉 😉

ارسال پاسخ
لاله 19 آذر 1393
0 0

واقعا برات متاسفم … یعنی چیزی واسه گفتن ندارم فقط میتونم بگم برات متاسفم متاسف

ارسال پاسخ
حدیث 21 آذر 1393
0 0

شما واسه خودت متاسف باش .ما مردم به تاسف امثال شما احتیاجی نداریم.

ارسال پاسخ
تینا 29 آبان 1393
0 0

میم مثل مرتضی
پ مثل پاشایی
ولی هیچ چی مثل صدای مرتضی پاشایی نیست
روحش شاد یادش گرامی
:emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: 🙁 🙁 🙁 🙁 O:) O:) O:) :-(( :-(( :-((

ارسال پاسخ
سام 29 آبان 1393
0 0

چقدر خوبه که خیلی از مردم دوست دارن …امیدوارم خدا پلی بزنه بین این دوست داشتن و رحمت خودش ..خوشا به حالت که عاشقانه بودی….

ارسال پاسخ
شیرین 29 آبان 1393
0 0

روحش شاد :emotion:

ارسال پاسخ
مهناز 29 آبان 1393
0 0

امیدوارم روحشون قرین رحمت باشه شک ندارم که جاشون تو بهشته با وجود انبوهی از جمعیت که تمامشون عمیقا عزادارن…. :emotion:
روحت شاد مرتضی جان

ارسال پاسخ
زهرا 28 آبان 1393
0 0

توووووووووووووووووروووخدا فراموشش نکنید من بمیرم الهی مرتضی میدونی چقدگریه کردممممممممم

ارسال پاسخ
پویا 28 آبان 1393
0 0

یکی هست که دیگه نیست
روحش شاد

ارسال پاسخ
داش.ممد 28 آبان 1393
0 0

افتخار ایران مابودی چرا زود رفتی روحت شاد
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وقتی شنیدم به رحمت خدا رفتی دلم گرفته چطور بگم روحم مریض شده
«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»
«»«»«»«»»««»«»«»»««»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»
به یادتم .به یادتیم . و به یادت خواهیم موند
:emotion:

ارسال پاسخ
سیاوش 28 آبان 1393
0 0

عمر گل کوتاه است.روحش شاد یادش همیشه در قلبها جاودان

ارسال پاسخ
حدیث 21 آذر 1393
0 0

واقعا تشبیه زیبایی بود .ممنون.

ارسال پاسخ
حسن 28 آبان 1393
0 0

مرتضی خدا همیشه حافضت باشه……..
(*****************************)

ارسال پاسخ
ناهید 27 آبان 1393
0 0

حیییییییییییییییییییییییییییییییففففففففففففففففف تو بود بخدا
انگار خدا هم تورو مییخواسسسسسسسسسسسسسست
یکی عاشقته که تو عاشقشی
.
.
قرار دیدنت واسه همه دنیا آرزو شه
کییییییییییییییییییی مثه تو میشه
.
.
باید کاری کنی آرووووووووم بگییرم
باید یک لحظه دستاااااااااااااتو بگیرم.
.
.
دیییییییییییییییییییییییییییییییییییییدی رفتی
تو که می خواستی بری چرا منو دیونه کردی
.
.
این روزا داره فقط قلب من میزنه واسه تو
.
.
وقتشه دل بکنم
.
روحت شاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد
رفییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییق خدانگهدار

ارسال پاسخ
hanieh 27 آبان 1393
0 0

مرتضی جونم خیییلی دوستداشتم یه روز باعشقم بیام تو کنسرتت شرکت کنم…
اما حالا که رفتی چ؟؟؟؟؟ باید بیام سره مزارت گریه کنم :emotion: و برای شادی روحت فاتحه بخونم…
وااااااااای خدا حتی باورشم برام سخته.. 🙁 🙁

ارسال پاسخ
محمد 27 آبان 1393
0 0

دلم تنگشه …..
تنگه هق هق توی اهنگاش
تنگه …
احساس گرم تو صداش …
تنگه ….
قاب عینکه روی چشاش …
تنگه …
لحظه ی اخر نفساش …
تنگه …
وایسادنه دوباره ی رو پاهاش….

دلم تنگشه …
واسه دیدن دوباره ی کلاش …..

محمد عابدینی

ارسال پاسخ
فاطمه 27 آبان 1393
0 0

خیلی حیف شد من هم خیلی دوسش داشتم عالی بود 🙁 :emotion: :love:

ارسال پاسخ
محمد 27 آبان 1393
0 0

آفرین بهت :love:

ارسال پاسخ
مهتاب 27 آبان 1393
0 0

سخته که دیگه نمیتونم دموی آهنگ مرتضی رو دانلود کنم و لحظه شماری کنم تا آهنگش کامل بشه…
روحت شاد مرتضی جان… :emotion:

ارسال پاسخ
زهرا”عاشق مرتضی” 27 آبان 1393
0 0

مرتضی جان من عاشق خودت وصدات خواهم موند تا ابد.منکه اینقد دوست داشتم حالا ندیده بودمت ببین خانوادتت چی میکشن من که شب و روزم شده گریه.فقط به عشق تو اهنگ گوش میدادم ازین به بعد چطوری بنویسم اهنگ جدید مرتضی پاشایی. خدا همیشه گل ها رو میچینه خودت که گل بودی عمرتم مثل گل شد :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: دوست داشتم دارم خواهم داشت

ارسال پاسخ
ali 27 آبان 1393
0 0

عشق مردم ایران رفت

ارسال پاسخ
یه دخمل عاشق مرتضی پاشایی 27 آبان 1393
0 0

کـــــاشــ می شدصــداشو بــوســید
بــخداخیلی سخته بخوام بمونم
بـــــــــــــی تــــو
هنوباورم نمیشه که رفتی روحش شاد
تــسلیت میگم به همه عاشقاش

ارسال پاسخ
مهدی سعیدی 27 آبان 1393
0 0

یکی هست…دیگه نیس………… :emotion:
خداحافظ….
روحت شاد

ارسال پاسخ
پیمان 27 آبان 1393
0 0

روحش شاد ویادش گرامی باد.

ارسال پاسخ
رویا 27 آبان 1393
0 0

حالم خیلی گرفتس.با اینکه چند ماه بیشتر نیست باهاش آشنا شدم ولی انگار عزیز از دست داده ها شدم.3 روزه عزا گرفتم و دارم گریه میکنم……………….خدایا به من …..خانوادش ……..و همه مردم صبر بده…………….غمش داره دیونم میکنه…………..
براش قرآن باز کردم نوشته بود ……..و آنانکه در برابر مشکلات صبر و استقامت پیشه کردند را جایگاهی والا در بهشت قرار میدهیم……مطمئنم خیلی آدم پاکی بوده که همه ملت در تلاطم هستن…..خدا بیامرزتش

ارسال پاسخ
شيما 27 آبان 1393
0 0

😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 😐 شیما

ارسال پاسخ
شيما 27 آبان 1393
0 0

خدا نلعت کنه کسی رو که فیلم روزهای آخر عمر مرتضی رو گرفت و پخش کرد انشالاءروزی که خود اون طرف بمیره و از خودش فیلم بگرین بعد بفمهن که خوبه برای تسکین خونه وآدش یانه. چند تا کور کررو بیسواد بمونن یک همچین آدمی که به فکر مردم بود بره لیاقت ندارین بخدا همون آدامای بی وجود خوبن براتون متاسفم واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا……………………………………………………………………………………

ارسال پاسخ
کاشمر 27 آبان 1393
0 0

خدا رحمتش کنه …رفیق ما هممون رفتنی هستیم هرکسی نغمه ای خواندو ازین صحنه رود…مرتضی هم رفت..

ارسال پاسخ
TINA 26 آبان 1393
0 0

2_3 روزه سرکلاس فقط داریم هق هق میکنیم.دیگه دیروز منو یکی دوا از بچه هارو از کلاس بیرون کردن.گفتن حالتون خوب نیس برین بیرون…..نمیتونم اهنگاشو گو ندم…وقتیم ک گوش میدم_____
دعا کنین منو دوستام 5 شنبه زنده برگردیم خونه………

ارسال پاسخ
تینار 26 آبان 1393
0 0

اهنگاشو دوس نداشتم.خودشم که نمیشناختم. ولی بخاطر جوونیش ناراحت شدم.
خدا بیامرزتش. ولی راهش ادامه داره.

ارسال پاسخ
behnam 26 آبان 1393
0 0

فک نکنم کسی بعد از اون بیاد که اهنگاش تا این حد عمیق و عاشقانه باشه.واقعا یه فرد بی ادعا و بی غروری رو از دست دادیم.خیلی ها باور نداشتن که سرطان داره و میگفتن که میخواد خودشو مطرح کنه.ولی بازم هیچی نمیگفت و جاده ی یک ترفه ی خودشو ادامه میداد.تا اینکه به اخر مسیر رسید.

ارسال پاسخ
فرهاد 26 آبان 1393
0 0

من خواب موندم نتونستم برم 🙁
واقعا با دیدن عکسا و متن عالی غم بزرگی تو دلم نشست. خدا رحمتش کنه.

ارسال پاسخ
احمد 26 آبان 1393
0 0

واقعا حیف شد من با صدای اقا مرتضی خیلی خاطره داشتم به خدا خیلی با آهنگاش کیف میکردم واسه بیشتر اهنگاش بارها گریه کردم روحش شاد به خانواده شم تسلیت میگم.

ارسال پاسخ
ابراهیم !! 26 آبان 1393
0 0

خییییییییییییلی زووووووووووووووووووود رفتی مرتضی.بخدا نمیتونم باور کنم….. دیگه ب عشق کی بیام و دنبال آهنگ کی بگردم وقتی تو نییییییییییییستی…. خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا….

ارسال پاسخ
sara 26 آبان 1393
0 0

واقعااااا حیف بود هنوز باورم نمیشه یکی هست دیگه نیست

ارسال پاسخ
یاسی 26 آبان 1393
0 0

دل ِ دنیــــــــا رو خـــــــــــــــــون کردی که اینجــــــوری تــــــــــ ـــــــو رفتی …!!

ارسال پاسخ
mohsen 26 آبان 1393
0 0

خدا حافظ رفیق ……..

ارسال پاسخ
مازیار 26 آبان 1393
0 0

لعنت به این روزگار که اینطور آدم های مفید رو از بین می بره.!!!!!!!!!!!!!

ارسال پاسخ
Afsaneh 26 آبان 1393
0 0

روحش شاد یادش همیشه جاودانه هروقت اهنگشو میشنوم بی اختیار اشک میریزم جایگاهش بهشت

ارسال پاسخ
عسل 26 آبان 1393
0 0

واقعا بده من که نمیتونم باور کنم ای خدا اخه چرا :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion:

ارسال پاسخ
محمد 26 آبان 1393
0 0

واقعا ناراحت شدم 🙁 🙁
این آقای موفر فری کیه

ارسال پاسخ
mehdi jalabak 26 آبان 1393
0 0

خدا رحمتش کنه… 🙁

ارسال پاسخ
فقط هرمز گان 26 آبان 1393
0 0

خدا رحمتش کنه واقعا صداش قشنگ بودمن خیلی نارحت شدم

ارسال پاسخ
shayan 26 آبان 1393
0 0

این پیام تسلیت آقای محسن یاحقی است لطفا اضافه کنید

هر کسی یه جوری تسکین میده به قلبش. جدا از اینکه چرا واسه خیلی از مردم مرگ یک ستاره جذابه اما اینهمه هیجان و کارهایی عجیب مثل جمع شدن در شهر و تجمع کردن برای چیه؟ برای تسکین درد؟ برای شادی روح مرحوم؟ جای دعا کجاست؟ جای تلاوت قرآن؟ اگه از مذهب دیگه با اصلا بی مذهب هم باشیم ، واقعا راه دیگه وجود نداره؟ اینا رو نمیخواستم بگم تا اینکه چند بار پیام اومد و حتی دعوت شدم و جالبتر اینکه یکی از دوستان هنرمند پیگیر یکی از تجمعهاست. با احترام به هر نظری ، من خلوت خودمو، دعا و تلاوت قرآن برای آرامش روح مرتضی، ترجیح میدم و علاقه ای به موج سواری و شرکت در نمایش و شوی سوگواری ندارم. یک مرد از زمین جدا و آسمونی شده و فقط خدا صبر، صبر ،صبر به پدر و مادرش و خانوادش بده. من همچنان معتقدم: با جدایی ، هیچی تموم نمیشه

ارسال پاسخ
alireza007 26 آبان 1393
0 0

روحت شاد مرتضی جون 🙂

ارسال پاسخ
Mohammad 26 آبان 1393
0 0

خدا رحمتش کنه

ارسال پاسخ
عذرا 26 آبان 1393
0 0

مرتضی جان خیلی حالم بده ولی تو با کارای زیبایی که به یادگار گذاشتی خودت رو برای همیشه تو قلب ما موندگار کردی!
روحت شاد و جایگاهت بهشت برین!

ارسال پاسخ
امیر(عاشق پاشایی) 26 آبان 1393
0 0

روحت شاد… تا ابد تو دلهایمان هستی…

ارسال پاسخ
علی 26 آبان 1393
0 0

ممنون.
روحش شاد

ارسال پاسخ
mostafa 26 آبان 1393
0 0

خدا به خانوادش صبر بده من که همینجوری دورادور میشناختمتش 3 روزه فقط بغضم میگیره…

ارسال پاسخ
امين(عاشق مرتضى) 26 آبان 1393
0 0

🙁 🙁 🙁 🙁 🙁 بهترینی مرتضی شک نکن

بقول خودت دوست داریم تا ابد

ارسال پاسخ
ثنا 16 دی 1393
0 0

لایک 🙁 🙁 🙁

ارسال پاسخ
فائزه 26 آبان 1393
0 0

:emotion: 🙁 تمام این چند روزو گریه کردم.روحش شاد!
دوستای عزیزم هروقت آهنگاشو گوش دادین،فراموش نکنید که براش حتما فاتحه بخونید!

ارسال پاسخ
امیر 25 مهر 1394
0 0

آره بعضیا اینجوری ناگهانی و یواشکی می رن . روحت همیشه شاد باشه مرتضی

ارسال پاسخ
علی96 26 آبان 1393
0 0

دله ایران رو خون کردی که اینجوری تو رفتی :emotion:

ارسال پاسخ
علی96 26 آبان 1393
0 0

:poke: دله ایران رو خون کردی که اینجوری تو رفتی :emotion:

ارسال پاسخ
محسن 26 آبان 1393
0 0

هنوز نتونستم باهاش کنار بیام .. 3 روزه فقط گریه می کنم … یکی هستتتتت …. 8)

ارسال پاسخ
محسن 27 آبان 1393
0 0

صداش ادمو دیوونه میکنه :emotion: :emotion: :emotion:

ارسال پاسخ
negin 26 آبان 1393
0 0

حالاقراره باصدای کی اروم شم خدا.کی قراره ارومم کنه.برای شادی روحش قران بخونید :emotion:

ارسال پاسخ
پژمان 26 آبان 1393
0 0

روحش شاد
یادش گرامی
صدایش ماندگار

ارسال پاسخ
نیما 12 دی 1393
0 0

روحش شاد و یاد همه ی آهنگ هاش گرامی .

ارسال پاسخ
ابراهیم 26 آبان 1393
0 0

:emotion: خدا بیامورزد خوش صدا

ارسال پاسخ
یگانه 25 آبان 1393
0 0

مرتضی :emotion: :emotion:

ارسال پاسخ
سجاد 25 آبان 1393
0 0

اصلا باورم نمیشه :((

ارسال پاسخ
ramin 25 آبان 1393
0 0

روحت شاد بزرگ مرد

ارسال پاسخ
alireza 25 آبان 1393
0 0

نمیدونم چی بگم اما این رو میدونم که خاطرات تو جاودان خواهد بود ………………………………روحت شاد………………………….

ارسال پاسخ
علی 25 آبان 1393
0 0

درد داره وقتی دیگه نمیتونی تو گوگل بنویسی
آهنگ جدید مرتضی پاشایی

ارسال پاسخ
ترنم 30 آبان 1393
0 0

واقعا راست گفتید.
حرفتون دل منو خیلی به درد آورد.
روحش شاد :emotion:

ارسال پاسخ
Sali 2 آذر 1393
0 0

لایک :emotion:

ارسال پاسخ
sana 16 دی 1393
0 0

لایک 🙁 🙁 🙁

ارسال پاسخ
reza 25 آبان 1393
0 0

واقعا خیلی حیف شد که از بین ما رفت.روحش شاد.من و همسرم صداشو دوست داشتیم

ارسال پاسخ
vahid…. 25 آبان 1393
0 0

حیف تو نبود بزرگ مرد. تو جوون رعنا بری .4 تا اشغال ارازل اوباش بمونن. روحت شاد . صلوات بفرست@

ارسال پاسخ
سیروان 25 آبان 1393
0 0

:emotion: :emotion: :emotion: :emotion: :emotion:

ارسال پاسخ
سعید 25 آبان 1393
0 0

خدا بیامرزتش برای شادی روحش صلوات

ارسال پاسخ
mehdi 27 آبان 1393
0 0

واقعلآ صداش بی نظیر بود خدا بیاموره همه اسیرای خاک رو روحش شاد؟
در

ارسال پاسخ
gisoo 25 آبان 1393
0 0

سلام تیتر دوم متن که با رنگ سبزه رو اصلاح کنید .
روحت شاد بزرگمرد..

ارسال پاسخ
admin 25 آبان 1393
0 0

سلام

ممنون ویرایش شد.

ارسال پاسخ
آلن 7 تیر 1394
0 0

به درود دلاور :emotion:

ارسال پاسخ

  • در نظرات به هیچ کس توهین نکنید
  • نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم