اسپشیال

عنوان آلبوم جدید بهنام صفوی اولین قرار نام گرفت

بهنام صفوی : اولین قرار عنوان آلبوم جدید من است

پاپ موزیک – وحید لشگری : از اسفند سال گذشته تا امروز بهنام صفوی خیلی کم در عرصه موسیقی پاپ آفتابی شده است …

عنوان آلبوم جدید بهنام صفوی اولین قرار نام گرفت

در این مدت اغلب کنسرت های خود را در شهرستانها روی صحنه برد و البته تک قطعاتی نظیر «همین حوالی» ، «سوتفاهم» و «محرم اسرار» را هم منتشر کرد. چند دقیقه ای را با او هم کلام شدیم و در مورد آلبوم جدید گپ زدیم. آلبومی که او می گوید سه سال زمان برده است و روی آن خیلی مطمئن است. این گفتگو را در ادامه می خوانید:
*از آلبوم جدید چه خبر؟

اولین قرار عنوان آلبوم جدید من است. سه سال است که درگیر جمع آوری این آلبوم هستم. به جرأت می توانم بگویم که خودم از روند تولید آن خیلی راضی هستم و فکر می کنم از دو آلبوم قبلی خودم بهتر است و این نظر شخصی من است. تمام ملودی ها را خودم ساخته ام و اغلب ترانه ها از سروده های «محمد کاظمی» است و خانم «مریم اسدی» هم در این بخش حضور دارند. تنظیم ها نیز اثری از «سیروان خسروی» ، «کوشان حداد» و یکی از دوستان خوبم آقای «غلامرضا صادقی» است. ایشان به تازگی فعالیت خود در موسیقی پاپ را بیشتر کرده اند و در یک دوره با استاد «شجریان» در حیطه موسیقی سنتی همکاری داشتند. در این آلبوم من و آقای صادقی تنظیم هایی را انجام داده ایم
*چند قطعه خواهد داشت؟

سیزده قطعه را در نظر داریم.
*اسم «اولین قرار» تداعی کننده یک فضای عاشقانه و رمانتیک است. آیا کلیت آلبوم نیز به همین صورت است؟

قطعا مخاطبان من باید به دنبال ادامه خط آلبوم های گذشته «بهنام صفوی» باشند و در تایید صحبت تو باید بگویم که اولین قرار یک فضای عاشقانه دارد. قطعات با هم تفاوت دارند ولی قالب کلی کارها حال و هوای اینچنینی دارد.
*ملودی ها و تنظیم های این آلبوم در چه خطی قرار دارد؟

تمام تلاشم بر این بود که خیلی متفاوت تر از گذشته کار کنم. به لحاظ اینکه برخی حتی فکر کنند که یک سری از ملودی ها را من نساخته ام و در این حد متفاوت کار شده است. خیلی وقت گذاشتم و فکر و بررسی زیادی داشتم. خدا را شکر به لحاظ ملودی و مخصوصا ترانه آن چیزی که می خواستم فکر می کنم حاصل شده باشد. محمد کاظمی خیلی زحمت کشید و مشاور هنری تولید آلبوم هم به نوعی او بود که به من کمک می کرد. سعی کردم این آلبوم ادامه خوبی برای «عشق من باش» و «آرامش» باشد. اگر بخواهم یک فضایی نسبت به کارهای قبلی بدهم می توانم بگویم مجموعه ای از فضای دو اثر قبلی است که به آلبوم عشق من باش نزدیکی بیشتری دارد ولی آپدیت شده است.
*این زمان زیادی که می گویید صرف کرده اید به وسواس که ختم نشده است؟!

من طبق برنامه پیش رفتم. اصولا در این سه سال بیشترین زمان را برای انتخاب ترانه لحاظ کردم و حدود یک سال و نیم طول کشید تا به فضای ترانه ها برسیم. می توانم بگویم لحظه به لحظه فکر پشت تمامی اتفاقات این اثر بود چون حتما می خواستم تمام قطعات به صورت زنجیروار به هم متصل باشند. اصلا قضیه وسواس بی جا در کار نبود. داشتن وسواس تا یک حدی خوب است یعنی تا جایی که از لحاظ فنی و احساسی می تواند برای خواننده مفید باشد. ولی اینکه بخواهد کارها را مرتب تغییر بدهد خیلی بد است که خوشبختانه در این آلبوم به چنین قصه ای برنخوردیم.
*در آلبوم دوم به یک ثباتی در کاراکتر آثارتان رسیدید. آیا می توانم از این حساسیت شما روی ترانه ها و ملودی ها به این نتیجه برسم که به دنبال یک ثبت یک امضای خاص در آثار خودتان هستید؟

بهنام صفوی با آلبوم عشق من باش به صورت کامل به مردم معرفی شد و آن سبک را در آلبوم دوم تثبیت کردم. این آلبوم هم یک تثبیت مجدد است و مخاطبان با این قصه مواجه می شوند که من به دنبال ماندگاری بیشتر سبک خودم هستم.
*تاریخ انتشار چه زمانی است؟

به لطف خدا تمام کارهای مجوز شعر و آلبوم تا حد زیادی انجام شده است و الان در مراحل پایانی تنظیم آهنگ ها هستیم. دو تاریخ پیش بینی می کنم که این بستگی به مراحل پخش اثر هم دارد که آنها هم تصمیم گیرنده هستند. فکر می کنم زمان انتشار یا اسفندماه باشد و یا اوایل سال 93. تهیه کننده اثر آقای «محمد جلیل پور» هستند و شرکت «آوای هنر» است و پخش از سوی شرکت «هنر اول» انجام می شود.
*برای این اثر هم همانند آلبوم آرامش قصد دارید ویدئویی تولید کنید؟

برای این آلبوم قرار است که کلا یک پکیج تصویری به صورت مجزا و در قالب یک آلبوم تصویری منتشر کنیم. این آلبوم با یک فاصله ای از آلبوم صوتی ارائه می شود و تلفیقی از کلیپ های کنسرت و موزیک ویدئوهایی هست که قرار است ساخته شود.
*هنوز بر حرف خود مبنی بر عدم برگزاری کنسرت تهران تا قبل از انتشار آلبوم هستید؟

در حال تصمیم گیری برای این مساله هستم زیرا تور کنسرت های من برای شهرستانهایی که در آنها برنامه نداشتم دوباره آغاز می شود. اگر فرصت باشد و به این نتیجه برسیم ممکن است که پیش از انتشار آلبوم جدید در تهران هم روی صحنه بروم.
* حرفی مانده؟

از همه کسانی که تا اینجا برای آلبوم جدید زحمت کشیدند تشکر می کنم. به ویژه قدردان محبت های مخاطبان خوبم هستم که در فن کلاب من فعالیت می کنند. امیدوارم بتوانم با این آلبوم یک ذره کوچکی از محبت های همه این عزیزان را جبران کنم و آلبوم را دوست داشته باشند.

برای دانلود آلبوم جدید بهنام صفوی به نام فوق العاده کلیک کنید
منبع: موسیقی ما

مشاهده بیشتر
پخش آنلاین دریافت کد پخش
00:00
00:00

لینک های دانلود

برای دانلود روی لینک کیفیت مورد نظر کلیک راست کنید و بعد Save Link As ... را بزنید
نظر شما در مورد این آهنگ چه بود ؟
0 از 0 رای

آهنگ های مرتبط

لینک آهنگ https://pop-music.ir/?p=11335

6 دیدگاه ثبت شده است + افزودن دیدگاه

مجتبی 29 اردیبهشت 1393
0 0

slam mamnon

ارسال پاسخ
maryam 21 اردیبهشت 1393
0 0

اهنگاتون عالیییییییییییییییی هس مث خودتون

ارسال پاسخ
جواذ باقری 15 اردیبهشت 1393
0 0

من بهنامو خیلی دوسش دارم

ارسال پاسخ
حمید رضا 4 اردیبهشت 1393
0 0

من عاشق بهنامم امیدوارم البوم جدیدش خوب باشه از دمو البوم خوش امده دارم گوش میکنم همین الان خیییییییییییییییییییییییییییییلی عالییییییییییییییییی دوست دارم با ایشون همکاری داشته باشم وبخونم امیدوارم باتشکر

ارسال پاسخ
Ho3eiN 1 اردیبهشت 1393
0 0

من یه دیوونه بهنامم میگم که تموم شد عنوان آلبوم بهنام صفوی فوق العاده نام گرفت و بزودی منتشر میشود اینم سایت بهنامه برو ببین
http://www.behnam-safavi.com

ارسال پاسخ
Fariba 27 اسفند 1392
0 0

Kheili marvelouseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ارسال پاسخ

  • در نظرات به هیچ کس توهین نکنید
  • نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم