اسپشیال

اولین فیلم سینمایی بنیامین بهادری آذر ماه اکران می‌شود

9 24 مهر 1395

اولین فیلم سینمایی بنیامین بهادری آذر ماه اکران می‌شود

پاپ موزیکاخبار موسیقی : بر اساس اعلام عوامل و دست اندرکاران فیلم سینمایی «سلام بمبئی»، این فیلم سینمایی آذرماه امسال در سینماهای کشور اکران خواهد شد.

زمان اکران فیلم سینمایی سلام بمبئی

در «سلام بمبئی» که نخستین تجربه حضور «بنیامین بهادری» به عنوان بازیگر در مقابل دوربین «قربان محمدپور» است، ملودرامی عاشقانه را شاهد خواهیم بود که داستان آشنایی دختری هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای می‌شوند.

حضور محمدرضا گلزار در این فیلم و فیلمبرداری مشترک آن در دو کشور هندوستان و ایران و حضور بازیگران سر‌شناس بالیوود در این فیلم، باعث شد «سلام بمبئی» خیلی زود به راس اخبار هنری در ایران برود و صحبت‌ها و حرف و حدیث‌های مختلفی درباره آن عنوان شود.

کارگردان «سلام بمبئی» در آخرین اظهار نظر درباره این اثر و زمان اکران آن، با اشاره به رونمایی از پوستر این اثر سینمایی عنوان کرده که این فیلم از یازدهم آذر ماه اکران می شود و گفته: «این فیلم سینمایی از یازدهم آذر ماه در گروه سینمایی استقلال اکران می شود و بازیگران هندی این اثر سینمایی در روز دوازدهم آذر ماه به ایران وارد می شوند.»

این اولین فیلم محصول مشترک سینمای ایران و بالیوود هندوستان است و قرار است طی چند روز آینده یک نسخه از فیلم، جهت دریافت پروانه نمایش به سازمان سینمایی ارائه شود.

پیش از «سلیم احمدی» (مدیربرنامه های بنیامین بهادری) در یک گفتگو درباره اجرای تیتراژ این فیلم با صدای «بنیامین بهادری» توضیح داده بود: «برخی اخبار به دلیل عدم قطعیت هنوز اجازه انتشار ندارند و همین باعث شده فعلا نتوانیم به صورت مشخص اطلاع رسانی کنیم. ولی آنچه درباره اجرای تیتراژ این فیلم توسط بنیامین و یک خواننده مطرح هندی عنوان شده تااین لحظه در حال مذاکره است و حتی این احتمال وجود دارد که این همکاری‌ها برای «سلام بمبئی» بیشتر از یک قطعه باشد. از‌‌ همان ابتدا نیز بنیامین برای خواندن تیتراژ این فیلم انتخاب شده بود تا علاوه بر بازی به عنوان بازیگر، بخش موسیقی آنرا نیز بر عهده داشته باشد. حالا هم فقط موضوع کمی بزرگ‌تر شده و علاوه بر تیتراژ، احتمال زیاد چند قطعه دیگر هم برای فیلم تولید خواهد شد و پروژه تولید تیتراژ «سلام بمبئی» هفته بعد در تهران استارت می‌خورد و مذاکرات در حال ادامه است».

«جوادنوروزبیگی» تهیه کنندگی « سلام بمبئی» را بر عهده دارد.

مشاهده بیشتر
پخش آنلاین دریافت کد پخش
00:00
00:00

لینک های دانلود

برای دانلود روی لینک کیفیت مورد نظر کلیک راست کنید و بعد Save Link As ... را بزنید
نظر شما در مورد این آهنگ چه بود ؟
0 از 0 رای

آهنگ های مرتبط

لینک آهنگ https://pop-music.ir/?p=42509

9 دیدگاه ثبت شده است + افزودن دیدگاه

من 7 شهریور 1397
0 0

لطفا همه ترانه های قدیمی و جدید آقای حامد حاکان رو برای علاقه مندان به آهنگهای ایشون رو در سایتتون بزارید . با تشکر از مدیر سایت

ارسال پاسخ
ایرانی 7 شهریور 1397
0 0

(یک ماه بیشتر نمونده )۱۲مهر سالروز رفتن غریبانه حامد حاکان از بین همه ایرانیان است ، نمی دونم ولی حداقل برای این روز باید سنگ تموم بزاریم و برای شادی روحش کاری کرده باشیم

ارسال پاسخ
درنیکا خزاعی 9 خرداد 1397
0 0

بهترین فیلم دنیا بود .
مخصوصا با حضور بنیامین بهادری.
من این فیلمو ۱۸ بار نگاه کردم.

ارسال پاسخ
ندا 3 اردیبهشت 1396
0 0

واقعا برای سینما ی ایران متأسفم

ارسال پاسخ
marall 28 بهمن 1395
0 0

kheyli file ghashangi bod musiceshm kheyli aliiwwe bod vaqn tashakor mikonm az zahamateton ???hatmn pishnahad mikonm unai ke in filo nadidn bebinn? mn khodm be shakhse 5 dafe didamesh bazm mikham bebnm ?❤filmeshoi

ارسال پاسخ
1999 26 فروردین 1396
0 0

مثلا الان انگلیسی هستی خوب از زبان فارسی چی بهتر که بری زور کنی همونو به انگلیسی بنویسی تا این انگلسی نیست فقط از حروف استفاده شده.

ارسال پاسخ
میلاد 9 اردیبهشت 1396
0 0

به تو چه مگه فضولی

ارسال پاسخ
یگانه 8 دی 1395
0 0

خیلی فیلم قشنگی بود …
هم فیلمش هم آهنگش حتما فیلمو ببینید … :love: :love: :love:

ارسال پاسخ
غلام 21 آذر 1395
0 0

خدا وکیلی هم آهنگ های فیلم قشنگ بود هم خود فیلم و به کسانی که فیلم را ندیدن توصیه میکنم برن و تماشا کنن

ارسال پاسخ

  • در نظرات به هیچ کس توهین نکنید
  • نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم