اسپشیال

رضا صادقی ممنوع التصویر شد !

6 16 اسفند 1392

رضا صادقی ممنوع التصویر شد !

پاپ موزیک – خبرگزاری برنا : گویا خبرهای حاشیه ای از سازمان صدا و سیما تمامی ندارد. گاهی گریبان بازیگران را می گیرد و گاهی نیز سریال هایی که تحت نظارت این سازمان است و گاهی هم پا از این فراتر گذاشته می شود و به سراغ خوانندگان موسیقی و ساز و دهل ها می رود …

رضا صادقی ممنوع التصویر شد !

این بار خبری رسید مبنی بر ممنوع التصویری رضا صادقی، خواننده محبوب کشورمان

وی در واکنش به این خبر  در گفتگویی افزود:«من هم این خبر را از شما می شنوم و دلیلش را نمی دانم.» وی با توضیح اینکه از این خبر زیاد شوکه و ناراحت نیست با آرامش افزود:«رسانه تصویری و صدا و سیما باید رسانه ای مردمی باشد. وقتی یک نفر ممنوع التصویر می شود یعنی یکی از کاراکترهای مردم محسوب نمی شود و این می شود توهین و از این دست توهین ها زیاد دیدیم.»

وی در خصوص احترام به قشر هنرمند خاطرنشان کرد:«در این سرزمین یا باید دچار بیماری شویم یا اینکه در سانحه ای بمیریم تا اینکه اسم استاد را روی ما بگذارند وگرنه در غیر این صورت نه توجه و نه احترامی می بینیم. چرا باید از این خبر شوکه شوم؟ یک زمانی در این سرزمین موسیقی حرام بود و بعد مکروه شد. الان هم بین مکروه و حرام مانده ایم. اگر هم در ما خوانندگان به جایی رسیده ایم، نعمت جواب سلام هایی است که مردم به ما می دهند. البته در این میان کسانی هستند که فکر می کنند از دماغ فیل افتاده اند ولی ما اینطور نیستیم. گاهی دوست داشتم که ای کاش جای نگهبان ساختمان مان بودم و آرامش داشتم. صدا و سیما گاهی به ما لطف داشته و مصاحبه تصویری از ما پخش کرده است.»

صادقی ادامه داد:«دوست عزیزی که این بخشنامه را امضا کرده، فکر نکند که کار شق القمری انجام داده است. ما که بازیگر و هنرمند تصویری نیستیم. صدای خودمان را داریم و به مردم هم ما را به واسطه صدای مان می شناسند. چند وقت پیش مرا برای یک برنامه تلویزیونی دعوت کردند ولی به خاطر تداخل یک برنامه رادیویی نتوانستم در آنجا حضور پیدا کنم. ولی دست شان درد نکند و من از آنها صمیمانه تشکر می کنم و خسته نباشید می گویم. در بین برنامه خوب تلویزیون ما برنامه بد بودیم و ما را حذف کردند! تصویر برای ما یعنی اینکه «من دوستت دارم» یا «من طرفدارت هستم» این یعنی یک دنیا برای من. بقیه اش اصلا مرا شوکه نمی کند.»

رضا صادقی این خواننده محبوب ایرانی واکنش جالبی را نسبت به انتشار خبر ممنوع التصویر شدنش  از خود بروز داده و در صفحه خود در شبکه اجتماعی فیس بوک پستی را مربوط به همین اتفاق به اشتراک گذاشته و توجه همگان را به خود جلب کرده.

مشاهده بیشتر
پخش آنلاین دریافت کد پخش
00:00
00:00

لینک های دانلود

برای دانلود روی لینک کیفیت مورد نظر کلیک راست کنید و بعد Save Link As ... را بزنید
نظر شما در مورد این آهنگ چه بود ؟
0 از 0 رای

آهنگ های مرتبط

لینک آهنگ https://pop-music.ir/?p=12458

6 دیدگاه ثبت شده است + افزودن دیدگاه

جواد رشتی 9 تیر 1395
0 0

هه عشق تو صادقی و صادقبودنش خلاصه میشه همین متنفرم از این مملکت بی قانون

ارسال پاسخ
بیتا 22 اسفند 1392
0 0

واقعا آقا و آدم هستید جناب صادقی نمیدونم هنوز ما رو یادتون هست یا نه ولی بگم که ما هواداران خیلی دوستتون داریم و مرسی از همه ی زحماتتون حتما این ماجرا تمام میشه و دوباره کار حرفه ای و جدی شما شروع میشه در این مدت میتونید که یک استراحت کنید این یک قسمت از کار هنر مندان مخصوصا خواننده گان هست.
یقین دارام که یه روز پشیمون میشن.

ارسال پاسخ
آرزو 17 اسفند 1392
0 0

شاید به خاطر همین صحبت های صریح اشون باشه
قبلا هم در مورد امیر حسین مقصود لو صحبت هایی کرده بودن
امیدوارم روزی برسه که
کشورمون قدر هنرمنداشو بدونه!!!!!

ارسال پاسخ
morteza 17 اسفند 1392
0 0

باسلام خدمت آقارضا گلمان
مهم این است که ما همه ایرونی ها دوستت داریم.
به امید دیدار
دوست دارت _
مرتضی رهنما

ارسال پاسخ
ادمین 17 اسفند 1392
0 0

این بنده خدا کاری نکرده که بخواد ممنوع بشن که

ارسال پاسخ
محمد 16 اسفند 1392
0 0

اقا رضا گلمون مگه چ کرده واقعا ک

ارسال پاسخ

  • در نظرات به هیچ کس توهین نکنید
  • نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم