اسپشیال

مصاحبه با سامان جلیلی پس از مجاز شدن

12 3 اردیبهشت 1393

مصاحبه با سامان جلیلی پس از مجاز شدن

پاپ موزیکوحید لشکری : «بهونه»، «مجازات»، «رفیق نیمه» و «کاری به کارم نداری» و… برخی از قطعات مشهور خواننده‌ای هستند که هنوز خیلی‌ها با چهره او آشنایی ندارند. «سامان جلیلی» با این آثار و سایر تک قطعات خود در عرصه غیر رسمی موسیقی پاپ به شهرت رسید…
مصاحبه با سامان جلیلی پس از مجاز شدن

و اخیرا به جمع خوانندگان مجاز وارد شده است. اولین آلبوم رسمی او به نام «پرتگاه» بیشتر مسیر اخذ مجوز را طی کرده است و با ۱۴ قطعه روانه بازار خواهد شد. به همین دلیل چند کلامی را با این خواننده جوان گپ زدیم و وی به تشریح آخرین وضعیت آلبوم پرتگاه، دلایل تاخیر در انتشار و برنامه‌هایش برای اجراهای زنده پرداخت و از درددل‌هایش هم گفت. اولین گفتگوی رسمی سامان جلیلی که با سایت «موسیقی ما» انجام شده است را در ادامه می‌خوانید:

  • *یکی از سوالات مهم در مورد «سامان جلیلی» این است که آیا شما فعالیت‌های خود را به شکل رسمی دنبال می‌کنید؟

در حال حاضر هم در جمع خوانندگان رسمی کشور قرار دارم ولی پس از انتشار آلبوم فعالیت‌های من جدی‌تر خواهد شد. حدود سه سال و نیم است که روی این آلبوم زحمت کشیده‌ایم و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مجوز خودم صد در صد شده است و شعرهای آلبوم هم تایید شد. فقط تاییدیه موسیقی قطعات آلبوم باقی مانده است که پس از این مرحله وارد پروسه پخش می‌شویم.

  • *بیش از یک سال است که صحبت‌هایی مبنی بر انتشار آلبومی به نام «پرتگاه» می‌شنویم اما خبری از آن نیست. این آلبوم الان در چه وضعیتی قرار دارد؟

از دو سال و نیم قبل استارت تولید را زدیم و سال گذشته حدود ۱۴ قطعه برای آلبوم «پرتگاه» آماده کردیم. برخی از دوستان اعلام آمادگی کردند که در مراحل تولید و انتشار ما را همراهی کنند. اما متاسفانه شرایط برای این همکاری‌ها فراهم نشد. ملودی‌ها و تنظیم‌های قطعات قدیمی شد و تصمیم گرفتیم که در تیم تولید آلبوم و قطعات تغییراتی را ایجاد کنیم. همین اتفاقات باعث شد که انتشار اثر با تاخیر همراه شود. من و مدیر برنامه‌هایم کارهای تولید را انجام دادیم و این مجموعه را در اصل خودمان جمع کردیم.

  • *یعنی اسپانسر یا تهیه کننده ندارید؟

چند شرکت و شخص برای این بخش از تولید پیش قدم شدند ولی شرایطی که داشتند اصلا مناسب نبود. خواسته‌های غیرمنطقی داشتند و همین مساله باعث شد که من و مدیر برنامه‌هایم آقای «قیامتی» با زحمت بسیار زیاد آلبوم را جمع کنیم.

  • *عوامل تولید آلبوم چه کسانی هستند؟

آهنگساز تمامی قطعات خودم هستم. «امید علیجانی» و «شهرام جلیلی» ترانه سراهای آلبوم هستند. «کوشان حداد»، «پوریا حیدری»، «معین راهبر»، «انوشیروان تقوی»، «امیرحسین اویسی» و «حامد برادران» هم در قسمت تنظیم قطعات حضور دارند.

  • *از آثار قدیمی خودتان هم در چیدمان قطعات استفاده کرده‌اید؟

احتمالا فقط از یک قطعه استفاده خواهم کرد که آن هم قطعه «بهونه» خواهد بود زیرا خیلی‌ها من را با این اثر می‌شناسند. سایر قطعات همگی جدید هستند و تا کنون پخش نشده‌اند.

  • *برای قبل از انتشار آلبوم چه برنامه‌هایی دارید؟

کلیپ یکی از قطعات به نام «شعله دار» با تنظیمی از معین راهبر ساخته شده است. در روزهای منتهی به انتشار آلبوم هم یک تیزر تصویری را منتشر خواهیم کرد. این تیزر شامل بخش‌هایی از پنج قطعه آلبوم است.

  • *مدتی پیش در صفحات طرفداران شما خبرهایی مبنی بر انتشار غیر رسمی آلبومی با عنوان «آرزو کن» منتشر شد. قصد انجام چنین کاری را دارید؟

در دورانی که گفتم مراحل تولید با مشکلاتی همراه بود این تصمیم را داشتم. طی مشورت‌هایی که با مدیر برنامه‌های خودم داشتم به این نتیجه رسیدیم که فعالیت غیر مجاز نداشته باشم. ارائه آلبوم «آرزو کن» منتفی شد و چهار قطعه از آن مجموعه به آلبوم پرتگاه وارد شد.

  • *تا زمان انتشار آلبوم پرتگاه قصد انتشار قطعه جدیدی را دارید؟

به احتمال زیاد دو یا سه قطعه پخش خواهد شد که از طریق سایت «موسیقی ما» در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

  • *حدودا چه زمانی را برای انتشار این مجموعه پیش بینی می‌کنید؟

تمامی کارهای مجوز انجام شده است و در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود به امید خدا آلبوم پرتگاه را تابستان امسال به مخاطبانم تقدیم می‌کنم.

  • *برخی از خواننده‌ها آلبوم اول خود را صرفا به عنوان یک اعلام حضور در نظر می‌گیرند و برخی هم با آلبوم اول به دنبال تصاحب القاب گوناگون و رقابت جدی هستند. شما به آلبوم پرتگاه چگونه نگاه می‌کنید؟

تمام تلاش من فاصله گرفتن از خواننده‌هایی است که الان هم سطح آن‌ها هستم و توانایی‌های خودم را اثبات کنم. هدف من این است که یک خواننده سطح بالا باشم و آثارم حرف‌های جدیدی برای گفتن داشته باشد. زحمات بسیار زیادی را متحمل شدیم و دیگر پس از انتشار آلبوم نظر مخاطبان تعیین کننده
خواهد بود.

  • *تا کنون کنسرت بزرگی در تهران برگزار کرده‌اید؟

خیر. تهیه کننده‌هایی بودند که نسبت به برگزاری کنسرت در سالن‌های بزرگ تهران برای من اقدام کنند. اما تصمیم گرفتیم که بعد از انتشار آلبوم در تهران روی صحنه بروم تا حرف جدیدی برای گفتن داشته باشیم. اجراهای زیادی در شهرستان‌ها داشتیم تا تجربه کسب کنم و در کنسرت‌های بزرگ مسلط‌تر ظاهر شوم.

  • *فکر می‌کنید تا آخر امسال کنسرتی در تهران داشته باشید؟

بله. قطعا این اتفاق خیلی زود‌تر رخ می‌دهد و رهبر ارکس‌تر من به احتمال خیلی زیاد «بهنام ابطحی» خواهد بود. ایشان در حال برنامه ریزی هستند و پس از آلبوم با یک ارکس‌تر قوی کنسرت‌هایی را در تهران برگزار می‌کنیم. قصد تعریف ندارم ولی آلبوم پرتگاه در حدی هست که بتوانیم اجراهای خوبی با آن داشته باشیم.

  • *آیا برای کنسرت‌های تهران برنامه خاصی دارید و می‌خواهید که متفاوت باشند؟

بهنام ابطحی یکی از چهره‌های سر‌شناس است و در صورتی که افتخار همکاری با ایشان را داشته باشم اصطلاحا خیالم از پشت سر راحت خواهد بود. زیرا می‌گویند وقتی خواننده روی استیج می‌رود باید خیالش از پشت سر و ارکس‌تر راحت باشد. اجراهای زیادی را دیده‌ام و به نظر من اجراهای «فرزاد فرزین» و اتفاقات ویژه‌ای که دارد خیلی خوب است. اغلب دوستان یک روال معمولی را در کنسرت‌های خود دنبال می‌کنند ولی ما برنامه‌هایی را داریم که کنسرت‌های سطح بالایی را داشته باشیم. باید ببینیم با توجه به شرایط کدام یک از برنامه‌هایی که داریم اجرایی خواهند شد.

  • *دوست دارم به عنوان آخرین سوال چند کلامی را با مخاطبان خودتان صحبت کنید.

می‌دانم که مخاطبانم در این مدت خیلی اذیت شدند و در سایت و وبلاگ من گلایه‌های خود را مطرح می‌کنند. امیدوارم که انتشار این آلبوم بتواند پاسخگوی بخش کوچکی از محبت‌های آن‌ها باشد. در این مدت باقی مانده تا انتشار آلبوم از این عزیزان توقع همراهی هر چه بیشتر را دارم و این اطمینان را می‌دهم که امسال بیشتر در کنار هم خواهیم بود.

منبع: موسیقی ما
مشاهده بیشتر
پخش آنلاین دریافت کد پخش
00:00
00:00

لینک های دانلود

برای دانلود روی لینک کیفیت مورد نظر کلیک راست کنید و بعد Save Link As ... را بزنید
نظر شما در مورد این آهنگ چه بود ؟
0 از 0 رای

آهنگ های مرتبط

لینک آهنگ https://pop-music.ir/?p=13375

12 دیدگاه ثبت شده است + افزودن دیدگاه

مهسا 7 مرداد 1394
0 0

عاشقتم سامان
یکی یه دونه ای

ارسال پاسخ
محمد 4 تیر 1394
0 0

واقعا مگه از سامان بهترین هست؟ عالیه هم صدا هم بیتش حرف نداره
لطفا تو ارومیه هم کنسرت بدین

ارسال پاسخ
محمد 4 تیر 1394
0 0

بهترین صدای ایران سامانه اما بهترین خواننده احمدوند من مطمئن هستم که سامان عزیز تو چند ساله آینده بهترین ایران میشه راستی آهنگ جدیدش رو به نام تو رو دوست دارم که با حامد برادران خونده را دانلود کنید واقعا عالیه

ارسال پاسخ
te 30 خرداد 1394
0 0

سامان جلیلی چرا کنسرت های خودت را هی لغو میکنی با این کار طرفدار های خودت را از دست میدی

ارسال پاسخ
alireza 7 اردیبهشت 1393
0 0

حمید طالب زاده تیتراز خونده؟؟اون مگه خارج نیس؟؟
عماد طالب زاده تیتراز خوند(تیتراز خواب بلند)

ارسال پاسخ
admin 7 اردیبهشت 1393
0 0

کی گقت حمید طالب زاده؟!!!!!

ارسال پاسخ
alireza 7 اردیبهشت 1393
0 0

یعنی قطعه ی دوست دارم مجاز نبود؟؟مگه شما فقط آهنگای مجاز روی سایت نمیزارین؟؟عماد طالب زاده هم مجاز نبود ولی شما آهنگشو روی سایت گذاشتید!
و آخرین سوال مهدی احمدوند هم مجازه؟؟اگه مجازه کی مجوز گرفته؟؟
ممنون میشم اگه جواب سوالامو بدین.

ارسال پاسخ
admin 7 اردیبهشت 1393
0 0

سلام

اگه اون اهنگ مجاز نبود که رو سایت قرار نمی گرفت!
مهدی احمدوند خیلی وقته که مجوز گرفته و بزودی آلبومش هم منتشر میشه.
طالب زاده هم موافقت اولیه شده با گرفتن مجوز(یکی از تیتراژ های سریال هم خونده که تو تلوزیون پخش میشه)
خوانندگانی که موافقت اولیه با مجاز شدنشون شده و بزودی خبرش منتشر میشه: حبیب ، سعید کرمانی ، عماد طالب زاده

ارسال پاسخ
alireza 5 اردیبهشت 1393
0 0

سلام
اقاى ادمین خان مگه سامان جلیلى مجاز نبود؟؟؟
اگه مجاز نبوده پس چرا اهنگاش تو سایت گزاشته میشد؟؟

ارسال پاسخ
admin 5 اردیبهشت 1393
0 0

سلام

چون موافقت اولیه با درخواستش شده بود

ارسال پاسخ
میلاد 5 اردیبهشت 1393
0 0

خب خدا رو شکر که همه خواننده های مورد علاقم دارن یکی یکی محوز میگیرن…
کنسرتشو حتما میرم

ارسال پاسخ
قاسم 4 اردیبهشت 1393
0 0

منتظریم همشهری عزیز

ارسال پاسخ

  • در نظرات به هیچ کس توهین نکنید
  • نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم