اسپشیال

اولین کنسرت حامد همایون به نفع کودکان محک برگزار می شود

7 24 مهر 1395

اولین کنسرت حامد همایون به نفع کودکان محک برگزار می شود

پاپ موزیکاخبار موسیقی : محسن رجب‌پور تهیه‌کننده و مدیرعامل موسسه «ترانه شرقی» که طی ماه‌های اخیر در راستای پروژه «استعدادهای موسیقی ایران» تعدادی خوانندگان جوان موسیقی پاپ از جمله حامد همایون را به مخاطبان موسیقی معرفی کرده…

اولین کنسرت حامد همایون به نفع کودکان محک

درباره برنامه های آینده این خواننده بیان کرد: طی سال های گذشته به ویژه سه سال اخیر که موسسه «ترانه شرقی» کم کارتر از گذشته بوده تلاش کردیم با راه اندازی پروژه «استعدادهای موسیقی ایران» تعدادی از خوانندگان مستعد را به جامعه موسیقی کشور معرفی کنیم.

وی ادامه داد: این برای ما مایه بسی خوشحالی است که بر اساس توانمندی هنرمندان و تلاشی که از سوی موسسه انجام گرفته این هنرمندان توانسته اند به مخاطبان معرفی و آثارشان نیز مورد توجه قرار بگیرد. حامد همایون هم از جمله خوانندگانی است که بر اساس پروژه استعدادهای موسیقی ایران در کمتر از یک فصل به جایگاه مناسبی در گوش شنیداری جامعه رسید. البته قاعده ما بر این است که فعلا روند انتشار تک تراک ها به همین صورت انجام پذیرید. ضمن اینکه در حین انتشار این تک تراک ها مشغول ضبط آلبوم هم هستیم تا بتوانیم در فصل چهارم کاری حامد همایون، او را به مرز برگزاری کنسرت برسانیم زیرا لازم است این تولیدات حداقل به ۲۰ قطعه برسد که به نظر من مقدمه مناسبی برای اجرای زنده است.

مدیر برنامه های حامد همایون درباره تعاملاتش با این هنرمند توضیح داد: خوشبختانه در این شرایط رابطه خوبی بین من و این خواننده وجود دارد و فکر می کنم این همکاری در سال‌های بعد هم دنبال شود. امیدوارم چنین فضایی در چند سال آینده نیز استمرار داشته باشد و شاهد فعالیت های موثر بین خوانندگان پروژه «استعدادهای ایرانی» باشیم.

حامد همایون زمستان امسال کنسرت برگزار می کند

تهیه‌کننده کنسرت و آلبوم های گروه آریان که اعضای آن مدتی است جدا از هم به فعالیت مشغول هستند، در بخش دیگری از صحبت های خود به بازگشت علی پهلوان یکی از خوانندگان گروه «آریان» از استرالیا به ایران خبر داد و گفت: طی ماه های گذشته با علی پهلوان در ارتباط بودم و او بنا دارد همزمان با بازگشت به ایران ضمن حضور دوباره در عرصه موسیقی همکاری های جدیدی را نیز با برخی از اعضای گروه «آریان» آغاز کند که در روزهای آینده جزییات بیشتر آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

رجب پور در پایان گفت: من باز هم به این موضوع تاکید می کنم که بین من و اعضای گروه آریان مشکلی وجود نداشت و مشکل بین برخی از اعضای گروه بود. کما اینکه اگر من با این گروه مشکل داشتم در حال حاضر با علی پهلوان نیز در ارتباط نبودم.

مشاهده بیشتر
پخش آنلاین دریافت کد پخش
00:00
00:00

لینک های دانلود

برای دانلود روی لینک کیفیت مورد نظر کلیک راست کنید و بعد Save Link As ... را بزنید
نظر شما در مورد این آهنگ چه بود ؟
0 از 0 رای

آهنگ های مرتبط

لینک آهنگ https://pop-music.ir/?p=42513

7 دیدگاه ثبت شده است + افزودن دیدگاه

ب ت چ 20 آذر 1399
0 0

حالم ازش بهم میخوره بیشعور🤮🤮🤮🤮

ارسال پاسخ
آیوان 23 مرداد 1396
0 0

کارش خوبه ولی
جنبه خودنمایی داره اگه واقعا برای جلب توجه نبود کنسرت که برگزار می کرد بعد پولشو میاد بیمارستان محک . یا بنظرتون اگه نمی گفت کسی کنسرت نمی رفت .
ادما قبل از حرف زدن باید اول دنبال دلیل باشن .
اگه من بحای همایون بودم هیچ وقت این کارمو کار درست نمی دونستم چون اول به سود خودم بود وباعث شهرت خودم میشد بعد کمک به محک .
در کل با جار زدن مخالفم و به نظر هیچ کس بی احترامی نمی کنم و نظرات مردم برای من حاءز اهمیته.

ارسال پاسخ
عجایب 8 اردیبهشت 1396
0 0

دمش گرم واقعا
صداشم که عالیه
این کارشم عالی بود

ارسال پاسخ
پری 10 اسفند 1395
0 0

حقشه
:

ارسال پاسخ
نگین 15 دی 1395
0 0

کی تمدید میشع من خواستم بلیط بگیرم پر بود

ارسال پاسخ
ریحانه 5 دی 1395
0 0

خیلی کار و صداتون عالیه.موفق باشید.

ارسال پاسخ
28 مهر 1395
0 0

کارشم درسته حقشه

ارسال پاسخ

  • در نظرات به هیچ کس توهین نکنید
  • نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم