اسپشیال

احتمالا دیوار نام آلبوم جدید علی لهراسبی باشد

0 26 آبان 1392

 

احتمالا دیوار نام آلبوم جدید علی لهراسبی باشد
احتمالا دیوار نام آلبوم جدید علی لهراسبی باشد

پاپ موزیک – وحید لشکری:  علی لهراسبی  یکی از خوانندگان پاپی است که اگر صفحات سایت‌ها و نشریات را زیر و رو کنید مصاحبه جدید از او خیلی کم پیدا می‌کنید! او پس از اتفاقات آلبوم «تصمیم» و ممنوع الکار شدن ترجیح داد که چراغ خاموش فعالیت کند و فضای آرامی را پیگیری کند. به سراغ او رفتیم و در مورد آلبوم جدیدش که تا پایان سال منتشر می‌شود صحبت کردیم. آلبومی که لهراسبی در مورد آن نوید تغییرات گسترده را می‌دهد و در مورد تیم تولید آن با احتیاط خاصی صحبت می‌کند! این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

احتمالا دیوار نام آلبوم جدید علی لهراسبی باشد …
*آلبوم جدید در چه مرحله ای از تولید قرار دارد؟
آهنگ‌ها را انتخاب کرده‌ام و تا زمان انتشار قطعا تغییراتی به وجود می‌آید. کلیت آلبوم مشخص شده است و در مرحله تنظیم قرار داریم.

*تعداد قطعات و نام آلبوم مشخص است؟
ده قطعه خواهد داشت و احتمالا «دیوار» نام آلبوم جدیدم باشد.

 *عوامل تولید چه کسانی هستند؟
«شهاب اکبری»، «فربد یزدانفر»، «حسین قربانپور»، «فواد غفاری»، «محمد ناهیدی» و «بابک مافی» در بخش ملودی و تنظیم حضور دارند. «محسن یگانه» و «مرتضی پاشایی» نیز زحمات زیادی را برای این آلبوم می‌کشند. در مورد ترانه سراها هم باید بگویم که خانم «حدیث دهقان» و خانم «زهرا عاملی» حضورشان قطعی شده است. چند تن دیگر از دوستان نیز مشغول هستند که به زودی اسامی آن‌ها را هم اعلام می‌کنم. باید ببینیم که چه نتیجه ای در پی خواهد داشت؟

*احتمالا حضور چهره جنجالی در این آلبوم وجود دارد!؟
اگر چهره جنجالی در این آلبوم حضور داشته باشد اعلام نمی‌کنیم که جنجالش دامن خودمان را نگیرد!

*پس این احتمال وجود دارد!؟
اگر صحبتی بیان نشود جنجالی هم به وجود نمی‌آید.

*یک مقدار از فضای ترانه‌ها و ملودی‌ها بگویید و اینکه آیا با آلبوم «تصمیم» تفاوت دارد؟
آلبوم‌های قبلی من همگی با هم تفاوت داشت. حال و هوای این اثر نیز با «تصمیم» متفاوت است و در این آلبوم ریتم نقش بیشتری دارد. با توجه به اینکه در این آلبوم چند قطعه از سبک اورجینال خودم دارم که می‌گویند از سبک «علی لهراسبی» است. در دو سه قطعه به فضای آلبوم‌های «مثلث» و «چهارده» بازگشته‌ام ولی بقیه فضاها مدرن‌تر شده است. کار ماژور در این آلبوم خوانده‌ام یا عاشقانه های ریتمیک و شش و هشت هم دارم. یک مقدار فضاها را عوض کرده‌ام تا تکرار در کار نباشد و کلا فکر می‌کنم اتفاقات جدیدی در حال رخ دادن باشد.

*زمان انتشار آلبوم «تصمیم» همین تفاوتی که در فضای قطعات ایجاد کردید از سوی برخی طرفداران قدیمی شما با واکنش خیلی مثبتی همراه نشد. با توجه به اینکه می‌گویید این بار هم قصد ایجاد تغییر دارید آیا برای شما نگران کننده نیست که طرفداران خود را از دست بدهید؟
بحث از دست دادن طرفدار نیست. یک خواننده پاپ یا باید با مخاطب خاص خودش زندگی کند و برای آن‌ها موزیک درست کند یا اینکه باید پاپ و عمومی باشد. همه خواننده‌ها یک سری طرفدار اصلی دارند که بسیار هم مهم هستند و اهمیت آن عزیزان برای من هم زیاد است. ولی آن‌ها هم باید بدانند که من باید آلبوم خودم را به گونه ای تولید کنم که مخاطب عام بیشتری را دربر بگیرد. من مجبور هم هستم موزیک‌هایی در آلبوم خودم قرار بدهم که طیف طرفداران وسیع‌تری داشته باشد. در این آلبوم از همان سبک قدیمی خودم درست کرده‌ام. بقیه قطعات به گونه ای است که از خودم فاصله نگرفته‌ام اما تنظیم‌ها و فضاهای جدیدتری دارد. من سبک موزیک خودم را حفظ کرده‌ام و فقط رنگ و لعاب آن را عوض می‌کنم. سایر دوستان هم مجبور هستند که به روز کار کنند زیرا موزیک پاپ یعنی موزیک روز و آن چیزی که در روز مد است و مردم به لحاظ شنیداری با آن بیشتر می‌توانند ارتباط برقرار کنند. ضمنا کار حرفه ای هم همین را می‌طلبد.

*فکر می‌کنید زمان آلبوم قبلی موفق شدید که جمع بیشتری را به طرفداران خود اضافه کنید؟
واکنش‌ها در کنسرت‌ها و در میان مخاطبان مشخص می‌شود. هر خواننده ای که کار می‌کند روز به روز پذیرای مخاطبان جدید خواهد بود و از واکنش‌های جدید متوجه می‌شود که یک طیف مخاطب جدید به او اضافه شده است. باید حواسمان باشد که به موزیک همان نگاه اولیه را داشته باشیم اما رنگ و لعاب آن را عوض کنیم. من هیچ موقع کار جلف نمی‌خوانم. جلف شاید واژه مناسبی نباشد ولی منظور من از لحاظ سبک است. استایل های مختلف را تجربه می‌کنم و فکر می‌کنم در آلبوم تصمیم موفق شدم و در این آلبوم موفق‌تر خواهم بود چون بهتر از آلبوم قبلی است.

*برای بعد از انتشار آلبوم برنامه ای در زمینه اجراهای زنده دارید؟
بله از همین الان در حال برنامه ریزی هستیم. اگر عمری باشد اصطلاحا پر و پیمان و با دست پر باز می‌گردم! برای کنسرت‌های پیش رو برنامه های خاصی دارم که در کنسرت‌های قبلی نبود. در کنسرت آخر یک سری اتفاقات رخ داد که برای مخاطب هم جذابیت داشت. از لحاظ دکور و نور و ویدئو کلیپ‌ها دوستان زحمات زیادی کشیده بودند که مورد توجه قرار گرفت و این روند را ادامه می‌دهیم.

*می‌توانید زمانی را برای انتشار بیان کنید؟
تمام تلاش ما برای ارائه این مجموعه تا قبل از عید نوروز است.

*شما بعد از انتشار هر آلبوم یا برگزاری کنسرت به شکل عجیبی سکوت می‌کنید و تا مدت‌ها نامی از شما در رسانه‌ها نمی‌بینیم. دلیل این حضور کم شما در رسانه‌ها چیست؟
دو سال به دلایل شخصی تصمیم به مصاحبه های زیاد نداشتم. زمان «دلنوازان» و «فاصله‌ها» در رسانه‌ها بیشتر حضور داشتم ولی بعد از آلبوم تصمیم یک جو منفی به وجود آمد و تاثیر بدی در کار من داشت. از آن به بعد هم در یک مقطع کلا مصاحبه نکردم. پس از برگزاری کنسرت تا چند وقت هایلات می‌شوید اما اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد چون من همان آدم قبل کنسرت بودم. مخاطبان توقع دارند که بیشتر در هیاهو باشم اما ترجیح می‌دادم که بعد از کنسرت هم همان روال قبل را حفظ کنم. از همین الان زمینه‌ها را برای حضور بیشتر آماده کرده‌ایم و حتی تیتراژ یک سریال را هم قرار است که بخوانم. من کار موزیک را جلو می‌برم فقط یک مقدار در رسانه‌ها نبودم وامیدوارم از این به بعد اتفاقات به همان حالت قبل برگردد.

*اتفاقا همین حضور کمی که در تیتراژهای یک سال و نیم گذشته داشتید انتخاب خودتان بود یا شرایط شما را به این سمت سوق داد؟
تصمیم گرفته بودم که سالی یک کار را بخوانم. پس از اینکه کار «خداحافظ بچه» را خواندم قرار بود ماه رمضان امسال تیتراژ سریال آقای «افخمی» را بخوانم. اما به طور کل آن پروژه به ماه رمضان نرسید و سریال شبکه سوم سیما جا به جا شد. قرار بود ماه رمضان امسال هم تیتراژ داشته باشم و بنا را بر سالی یک تیتراژ گذاشته بودم. تیتراژ زیادی نخوانده‌ام اما در مورد آن‌ها حاشیه زیاد است! چون آن سریال پخش نشد کار دیگری را قبول نکردم و انشالله اتفاقات خوبی در این کار جدید رخ خواهد داد.

*زمان انتشار آلبوم تصمیم یک سری جنجال به وجود آمد که برخی معتقدند شما در به وجود آمدن آن‌ها نقش داشتید. برای این آلبوم و آینده قصد دارید که به چه صورت پیش بروید؟
در اتفاقات آن آلبوم من هیچ نقشی نداشتم. «شادمهر عقیلی» برای من موزیک ساخته بود و اصلا قرار نبود که رسانه ای یا عمومی بشود. یک اتفاقاتی در شبکه های ماهواره ای افتاد و صحبت‌های بی دلیل باعث شد این مساله هایلات شود و اتفاقات بعد آن رخ داد. آن بخش‌ها زیاد مهم نیست زیرا خود کار اهمیت بیشتری دارد. همانطور که گفتم موزیک خودم را جلوی می‌برم و دوست دارم کارهایم حرف برای گفتن داشته باشد.

*و کلام آخر؟
از مخاطبانی که کارهای من را پیگیری می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم که با این آلبوم جدید و سینگل ترک‌هایی که درست می‌کنم نزد آن‌ها سربلند باشم.

منبع: موسیقی ما

مشاهده بیشتر
پخش آنلاین دریافت کد پخش
00:00
00:00

لینک های دانلود

برای دانلود روی لینک کیفیت مورد نظر کلیک راست کنید و بعد Save Link As ... را بزنید
نظر شما در مورد این آهنگ چه بود ؟
0 از 0 رای

آهنگ های مرتبط

لینک آهنگ https://pop-music.ir/?p=9939

0 دیدگاه ثبت شده است + افزودن دیدگاه

  • در نظرات به هیچ کس توهین نکنید
  • نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم