اسپشیال

چرا سیروان خسروی اینجوری لباس می‌پوشد ؟!

چرا سیروان خسروی اینجوری لباس می‌پوشد ؟!

پاپ موزیک – مجله زندگی ایده آل: شما برای خواننده‌ای که تمام بلیت‌های کنسرتش در عرض چند ساعت تمام می‌شود چه صفتی را انتخاب می‌کنید؟ محبوب و پر طرفدار قطعا یکی از صفت هایی است که شما انتخاب کرده‌اید …

چرا سیروان خسروی اینجوری لباس می‌پوشد ؟!

سیروان خسروی یکی از پرطرفدارترین خواننده‌های پاپ در چند سال اخیر است؛ خواننده‌ای که درست مانند خیلی از همکارانش قصد دارد در اوج باقی بماند و به این منظور از هیچ کاری دریغ نمی‌کند، آهنگ و ترانه‌های تازه و خوب منتشر می‌کند، در برنامه‌های هیجان‌انگیزی مانند «رالی ایرانی» شرکت می‌کند و در نهایت اینکه سعی می‌کند همیشه خوش لباس باشد. سیروان خسروی از آن دسته از خوانندگانی نیست که برای لباس پوشیدنش وسواس زیادی به خرج بدهد اما ترجیح می‌دهد آراسته باشد و لباس‌هایش هماهنگی لازم را با هم داشته باشد. البته باید بگوییم که او برای اجرا ی کنسرت‌هایش لباس‌های عجیب و غریب و خاصی را انتخاب نمی‌کند اما سعی دارد خوش‌لباس بودن را در انتخاب لباس‌هایش اجرا کند.

چی بپوشم؟

امشب چی بپوشم؟ شاید خیلی‌ها تصور کنند که این سؤال را تنها خانم‌ها از خودشان می‌ پرسند! اما اینطور نیست. خیلی از آقایان هم روزشان را با این سؤال شروع می‌کنند و تا لحظه آخر در مورد انتخاب‌شان شک و تردید دارند. هنرمندان هم در این دسته قرار می‌گیرند. آنها برای انتخاب لباس‌های‌شان وسواس زیادی دارند، به خصوص اگر قرار باشد در یک مراسم حضور پیدا کنند یا به اجرای یک کنسرت بروند. یکی از دلایلش هم شاید این باشد که می دانند قرار است با مخاطبان‌شان مواجه شوند و خب طبیعی است آنها هم علاقه داشته باشند ببینند هنرمند مورد علاقه‌شان چه پوششی را انتخاب کرده است. اما بسیاری از طرفداران سیروان خسروی عقیده دارند که او از این دست وسواس‌ها ندارد. بارها شده چند لباس تکراری را در چند جای مختلف پوشیده باشد اما خب این به این معنی نیست که او خوش لباسی‌اش را مدنظر نگرفته باشد. یکی از خصایص و ویژگی‌های خوب سیروان خسروی، ابایی نداشتن از پوشیدن لباس‌ها و پوشش‌های تکراری و دیده شده‌ای است که عینا در مراسمات مختلف و شاید به کرات از آنها استفاده کرده است. سیروان به راحتی همان پوششی را که برای بیرون رفتن از آن استفاده می‌کند شاید با اندک تغییراتی در مراسمات و حتی در برنامه‌های تلویزیونی و کنسرت‌های خود می‌پوشد و اندکی نیز از اعتماد به نفس او کم نمی‌شود. البته شیک بودن و شیک پوشی هیچ منافاتی با انتخاب لباس‌های مناسب در محافل مختلف ندارد اما اینکه این مسئله به عنوان دغدغه‌ای شود که ذهن و زمان را درگیر خود کند نه در فرهنگ ما جایگاهی دارد و نه می‌تواند عاملی برای شاخص شدن و برتری دیگران به خصوص هنرمندان شود. معضلی که امروزه گریبان بسیاری از افراد جامعه را گرفته و در این میان افراد شاخص و برگزیده کشور نیز که باید الگو و نمونه‌ای از هر چه که عنوان بهترین را به خود اختصاص می‌دهد باشند را دچار خود کرده است. سیروان خسروی در همین مورد گفته است: «هرچه قدرهم که قیافه‌تان خوب باشد و خوش هیکل باشید، اگر لباس بد بپوشید اصلا نشان نمی‌‌دهد اما ممکن است یک آدم معمولی باشید و با یک لباس شیک آدم معتبرتری به نظر برسید.»

چرا سیروان خسروی اینجوری لباس می‌پوشد ؟!
رنگ خوش زندگی

در کنار تمام این حرف‌ها، در لباس‌های سیروان خسروی می‌توان چند نکته را خیلی واضح دید. در تمام لباس‌هایی که او انتخاب می‌کند، رنگ‌های شاد حضور دارند. او خیلی نامحسوس سعی دارد که از رنگ‌های تیره دوری کند. شاید یک دست لباس را چند بار بپوشد اما علاقه‌‌ای به استفاده از رنگ‌های تیره خیلی در او دیده نمی‌شود. او ابایی در استفاده از رنگ‌هایی مثل زرد ندارد. به خوبی با روحیه اش سازگار است و تلاش دارد همین نکته را هم در ترانه‌هایش نشان بدهد. جالب است بدانید که پوشیدن لباس‌های رنگی برای سلامت جسم و روح هم مفید است. تحقیقات پژوهشگران نشان می‌دهد پوشیدن لباس‌هایی با رنگ‌های خاص نه تنها برای سلامت روان مفید است بلکه رنگ طبیعی می‌تواند موجب تقویت بدن شود. استفاده از رنگ‌های مختلف برای تحریک احساسات مثبت یا رنگ درمانی به عنوان شاخه ای از پزشکی، مکمل شناخته شده است. دکتر کیت ولز از دانشکده نساجی دانشگاه دربی انگلیس می‌گوید پوشاک رنگ شده با رنگ‌های طبیعی سنتی می‌تواند وضعیت جسمانی را بهبود بخشد چرا که مقادیر ریزی از آن توسط پوست جذب بدن می‌شود. ولز این احتمال را بررسی کرده است که پوشیدن لباس‌هایی که از رنگ‌های طبیعی در آنها استفاده شده و نزدیک پوست قرار می‌گیرد، می‌تواند به طور مستقیم عصاره‌‌های مفید برای سلامت را به بدن برساند. این پژوهشگر می‌گوید این حوزه‌ای است که پیش از این به خوبی مورد مطالعه قرار نگرفته و موجب شگفتی است که رنگی مانند نیلی در بسیاری از کشورها و فرهنگ‌های مختلف وجود دارد. این رنگ از گیاهان بسیاری به دست می‌آید؛ از طریق فرایندی که از اسطوره‌ها، خرافات و آیین‌های مذهبی به ارث رسیده به دست آمده و در طول قرن‌ها تکامل یافته است. این محقق معتقد است اکنون که مردم به تولید دستی و پایدار پوشاک روی خوش نشان داده و علاقه‌مند شده‌اند، علاقه مجددی نیز باید در زمینه رنگ‌های طبیعی ایجاد شود. برخی از گیاهانی که رنگ نیلی از آنها به دست می‌آید اکنون دوباره در انگلیس و فرانسه کشت می‌شوند تا علاوه بر پوشاک در مواد آرایشی و بهداشتی نیز از آنها استفاده شود.
شلواری برای تمام فصول

«شلوار جین» لباس دیگری است که او اکثر مواقع آن را به تن دارد. باید اینطور گفت که او طرفدار پر و پا قرص شلوارهای جین است و نه تنها او بلکه خیلی‌ها با پوشیدن این شلوار احساس راحتی می‌کنند. او شلوار جین را انتخاب کرده است چرا که هم خودش راحت است و هم اینکه یکی از لباس‌های مورد علاقه هر قشری است. شلوار جین را می‌توان در محل کار، مهمانی‌های نه چندان رسمی و خلاصه در هر جایی که فکرش را بکنید، پوشید. باید بگوییم که سیروان خسروی هم درست مانند بسیاری از هنرمندان دیگر به پوشیدن شلوار جین علاقه دارد. شلوار جین را می‌توان با هر رنگی هماهنگ کرد، فرقی نمی‌کند تیره باشد یا روشن، با انتخاب شلوار جین می‌توان خوش لباس بودن را حفظ کرد و تمام مدت احساس راحتی داشت.

مشاهده بیشتر
پخش آنلاین دریافت کد پخش
00:00
00:00

لینک های دانلود

برای دانلود روی لینک کیفیت مورد نظر کلیک راست کنید و بعد Save Link As ... را بزنید
نظر شما در مورد این آهنگ چه بود ؟
5 از 1 رای

آهنگ های مرتبط

لینک آهنگ https://pop-music.ir/?p=11465

16 دیدگاه ثبت شده است + افزودن دیدگاه

maahak 28 شهریور 1395
0 0

بسیااااااااار عااااااالی هستی سیروان جان.طرفداراتوازدست نخواهی داد.بهترینییییییییی

ارسال پاسخ
simin 10 فروردین 1395
0 0

Fantastic

ارسال پاسخ
بارون 27 بهمن 1394
0 0

عشقی

ارسال پاسخ
ZaHra 13 مرداد 1394
0 0

چه خاصصصصصصصصصص :love: :love: :love:

ارسال پاسخ
دلارام 9 مرداد 1394
0 0

همین خصوصیاتشه که تبدیلش میکنه به اقای خاص♡♡♡♡

ارسال پاسخ
yasi 17 خرداد 1394
0 0

عالی در حد ……..
همیشه ساده درعین حال باحالو خوشتیپ
دمش گرم واقعا

ارسال پاسخ
Alireza 29 اسفند 1393
0 0

چون که فوق العادس

ارسال پاسخ
سجـــــاد عمـــرانــی 29 آبان 1393
0 0

mage kesi meseshO darim???????????????????sir1 ydunasto basss

ارسال پاسخ
parastoo 4 اردیبهشت 1393
0 0

aliiiii

ارسال پاسخ
نوشین 24 اسفند 1392
0 0

خوشتیپ ترین و خوش استایل ترین و باکلاس ترین و معرکه ترین آدم روی کره ی زمینه سیــــــــــــــــــــــــــــروان <3
عاشــــــــــــــــــــــــــــق سبک و ترانه هاش و خودشم : دی

ارسال پاسخ
hasti 13 اسفند 1392
0 0

خخخخخخیییللللللیییی دوستش دارم

ارسال پاسخ
مهلا 8 اسفند 1392
0 0

عجججججب میکنه سیروان بهترییییینه خیلی خاصصصصه

ارسال پاسخ
Donya.sir1 4 اسفند 1392
0 0

همین خاصش میکنه.سیروان بهتریییییییییینه خیلیییى خاص فوق العاده دوسش دارم:-)

ارسال پاسخ
ترانه 26 دی 1392
0 0

خیلیم خوب همینش خیلی خوبه . فوق العاده س

ارسال پاسخ
artooya 24 دی 1392
0 0

wow!!! really ??

ارسال پاسخ
mohammad 24 دی 1392
0 0

Mrc

ارسال پاسخ

  • در نظرات به هیچ کس توهین نکنید
  • نظر خود را به صورت پارسی تایپ کنید
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید
دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم